"לא יצאה מהלב": החייל והאישה שנפגשו 75 שנה אחרי שנפרדו

קיי-טי רובינס האמריקני וז'נין גנה הצרפתייה התאהבתו בזמן מלחמת העולם השנייה, אך דרכיהם התפצלו כשהוא נאלץ לעזוב לחזית. בזכות סרט תיעודי, השניים התאחדו. "כל כך רציתי שהוא יחזור"

זמן צפייה: 02:37

במלחמת העולם השנייה, בשנת 1944, קיי-טי רובינס היה חייל אמריקני צעיר ששהה עם הגדוד שלו בכפר קטן בצפון מזרח צרפת. שם, הוא הכיר צעירה צרפתייה, ז'נין גנה בת ה-18, והשניים התאהבו. "הייתה לה עדינות מופלאה, ואני חושב שהיא אהבה אותי", סיפר קיי-טי.

שלושה חודשים ארך הרומן, אך בוקר אחד קיי-טי נאלץ לעוזב מערב לחזית. הוא הבטיח לחזור, איך מעולם לא שב, ודרכיהם של הנאהבים נפרדו ליבשות רחוק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"הכי נכונים שיש": יום החתונה המרגש של חזאי חדשות 13 ובן זוגו

לאחר הביקורת: ניו יורק טיימס יפסיק לפרסם קריקטורות פוליטיות

מאירוע מחאה קטן לחגיגה המונית: סיפורו של מצעד הגאווה

Pfmggs
קיי-טי רובינס וז'נין גנה | צילום: מתוך שידורי FRANCE 2

בשבועות האחרונים, במהלך צילומי סרט תיעודי על וטרנים אמריקנים של אותה מלחמה, ובמסגרת ההכנות לצילומים באותו כפר בצרפת, קיי-טי שיתף את צוות הצילום בתמונתה של האהובה שלא נשכחה מליבו. "היה עליי ללכת ולראות אם נוכל למצוא את משפחתה. ברור שלא אפגוש אותה, היא בטח כבר לא איתנו", אמר קיי-טי.

צוות הסרט הפעיל מאמצים, והצליח למצוא את ז'נין, כיום בת 92 וחיה בבית אבות. כשסיפרו לקיי-טי כי אהובתו חיה ואף אותרה, הוא התרגש עד דמעות.

Twoqdb
קיי-טי רובינס וז'נין גנה | צילום: מתוך שידורי FRANCE 2

כשנפגשו, 75 שנה אחרי הפעם האחרונה, היה נראה שלמרות השנים הם מרגישים קרוב אחד לשני. "תמיד אהבתי אותך. לא יצאת לי מהלב", אמר קיי-טי לז'נין כשנפגשו. "גם אני", השיבה ז'נין, "תמיד חשבתי עליו ותהיתי, אולי הוא נמצא אי שם, אולי הוא יחזור. כל כך רציתי שיחזור".

Twotwo
קיי-טי רובינס וז'נין גנה | צילום: מתוך שידורי FRANCE 2