מאסק עקף את בזוס וגם ריהאנה ברשימה: אלו האנשים העשירים בעולם

לפי מגזין "פורבס", מייסד "אמזון" פינה את המקום הראשון לטובת מנכ"ל "טסלה", שהונו נאמד ב-219 מיליארד דולרים. גם אייל ועידן עופר נמצאים ב-200 הראשונים. הזמרת הפופולרית נכנסה לרשימה היוקרתית והפכה למוזיקאית העשירה בעולם עם שווי של 1.7 מיליארד דולרים

זמן צפייה: 03:13

בשנת 2022, שנפתחה עם מלחמה במזרח אירופה, מגפה עולמית וכלכלה שנמצאת תחת הגבלות קשות – מסתבר שאנשים רבים הצליחו בכל זאת לשמור על הון עצמי משמעותי, ולככב ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם. מגזין "פורבס" פרסם היום (רביעי) את רשימת המיליארדים בעלי ההון הרב ביותר, שאותה מובילים אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנאר ארנו וביל גייטס.

כפי שניתן לראות ברשימה שמתפרסת לאורכם של לא מעט עמודים, אילון מאסק המנכ"ל של חברת "טסלה" עקף השנה את מייסד "אמזון" ג'ף בזוס, והגיע למקום הראשון - עם הון עצמי שעומד על סך של 219 מיליארד דולרים.

איש העסקים הישראלי אייל עופר הגיע למקום ה-117, עם הון עצמי מכובד של 10.5 מיליארד דולרים, וגם אחיו עידן נמצא במקום ה-188. זמרת הפופ האמריקנית ריהאנה, תפסה לראשונה את המקום ה-1,729 עם לא פחות מ-1.7 מיליארד דולרים – בתור המוזיקאית העשירה ביותר בעולם.

ביל גייטס, מייסד חברת מיקרוסופט, נמצא במקום הרביעי ברשימה - עם סכום של 129 מיליארד דולרים. אחריו נמצא איל ההון וורן באפט, עם 118 מיליארד דולרים, ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, נמצא במקום ה-15 - עם הון עצמי של 67.3 מיליארד דולרים בלבד.

במקביל, הפלישה הרוסית לאוקראינה השאירה חותמה, והובילה ללא מעט שינויים בתמונת המצב הנוכחית. ניתן לראות כי 34 אזרחים רוסיים איבדו את מקומם המכובד ברשימת העשירים של השנה, לאחר שהפסידו מכספם בעקבות המלחמה.