ארה"ב: ראפר שחרר להיט המתאר רצח שביצע ונידון ל-55 שנות מאסר

טאי-קיי, זמר אמריקני בן 19 בלבד, הורשע ברצח של שני בני אדם ובשוד אלים של אדם מבוגר. קליפ שהוציא בזמן שהיה במנוסה, הפך לאחד השירים הנשמעים במדינה - אך גם שימש נגדו כראיה במשפט

הראפר טאי-קיי, בקליפ ששימש כראיה נגדו
הראפר טאי-קיי, בקליפ ששימש כראיה נגדו | צילום: יוטיוב

ראפר אמריקני המכונה טאי-קיי נידון ל-55 שנות מאסר בכלא על רצח, לאחר שקליפ שהוציא והפך להיט שימש כראיה נגדו בבית המשפט. בשנת 2016 המוזיקאי בן ה-19 הורשע ביחד עם שישה נוספים ברצח אדם שאותו שדדו במנספילד שבטקסס. מאחר שהיה קטין בן 16, הוא נשלח למאסר בית בלבד.

בעיצומו של העונש, כשנה לאחר שהחל לרצות את מאסר הבית שלו, הסיר טאי-קיי את האזיק האלקטרוני מרגלו וברח צפונה עד לניו ג'רזי. שם הוא הקליט שיר בשם "המירוץ", שבו הוא מתרברב בנוגע להימלטות שלו. עד מהרה השיר הפך ללהיט ואף הגיע למקום ה-44 במצעד הפזמונים האמריקני. היום הוא כבר עומד על קרוב ל-176 מיליון צפיות ביוטיוב.

ביוני 2017, כחודש לאחר יציאת השיר, נתפס הזמר בשנית. הפעם הוא נשפט גם על רצח נוסף ועל שוד אלים של אדם מבוגר, אותם הספיק לבצע מאז שנמלט ממעצר בית. במהלך המשפט הוצג הקליפ שפרסם מול השופט וחבר המושבעים והמילים שהכיל שימשו כחומר משפטי נגדו. טאי-קיי הורשע בשנית והפעם נידון ל-55 שנות מאסר בפועל מאחורי הסורגים.