טיקטוקרית טוענת: בגד הגוף של קים קרדשיאן הציל את חיי

כוכבת טיקטוק אמריקנית בשם אנג'לינה ווילי טענה בסרטונים שהעלתה לרשת החברתית שהיא ניצלה מוקדם יותר השנה מירי - בזכות בגד הגוף "סקימס" של כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן. לפי ווילי, בגד הגוף הפעיל מספיק לחץ על פצעי הירי שספגה ובכך מנע ממנה לדמם למוות

קים קרדשיאן
קים קרדשיאן | צילום: רויטרס

טיקטוקרית בשם אנג'לינה ווילי, טענה בסרטונים שפרסמה ברשת החברתית בסוף חודש מאי, כי היא ניצלה מירי - בזכות בגד הגוף "סקימס" של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן שלבשה. ווילי נורתה ארבע פעמים מוקדם יותר השנה ולטענתה, בגד הגוף הציל את חייה, כיוון שהפעיל מספיק לחץ על הפצעים שלה. היא אמרה עוד שבגדי הגוף היו כמו "שריון לנשים" והודתה לקרדשיאן - הבעלים ומייסדת החברה.

בסרטונים אומרת ווילי: "קים קרדשיאן הצילה את חיי", והוסיפה כי בגד הגוף שלבשה, היה כביכול כל כך צמוד עד שהוא מנע ממנה לדמם למוות. ווילי נורתה ארבע פעמים בקנזס סיטי שבמיזורי, ארצות הברית, בערב השנה החדשה וסבלה מקרע בשלפוחית ​​השתן ומאגן סדוק, כך על פי דיווחים ב-KCTV, תחנת טלוויזיה מקומית במיזורי.

היא המתינה בתור להזמין אוכל במשאית מזון, כשאדם שעמד מחוץ לרכב תקוע בפקק החל לצעוק על הנהג ולירות ליד המכונית, ופצע את ווילי ואדם נוסף - שנפצע באורח מסכן חיים. חקירת הירי נמשכת ואיש לא הואשם בתיק, לפי דיווח באינסיידר.

קים קרדשיאן
קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם

ד"ר ריצ'רד דויל, רופא לרפואת חירום בנורת'ווסטרן מדיקל גרופ, אמר לפורבס שהטיפול הראשוני בפצעי ירי כולל השתלטות על הדימום, כך ש"לחץ ישיר על הפצע או חוסם העורקים קרוב לפצע ככל הניתן הוא אידיאלי". הוא הוסיף שהוא מאמין שזה אפשרי שבגד הגוף סיפק דחיסה מסוימת שיכולה הייתה להאט את הדימום ולאפשר יותר זמן לווילי לעבור לטיפול.