ניסה לגנוב את הבד על ארון המלכה - והופל לקרקע | צפו

משטרת בריטניה עצרה אדם שניסה להסתער לעבר ארונה של המלכה, שהוצב בהיכל הגדול בארמון ווסטימנסטר בבירה לונדון. האיש דחף כמה אנשים בדרך לארון, ביניהם גם ילדה בת שבע, כשהוא מנסה לגעת בארון. השוטרים ששהו במקום הצליחו לתפוס אותו בזמן ועצרו אותו

זמן צפייה: 00:40

משטרת בריטניה עצרה אתמול (שישי) אדם שניסה להסתער לעבר ארונה של המלכה, שהוצב בהיכל הגדול בארמון ווסטימנסטר בבירה לונדון. לפי ההערכות, האיש דחף כמה אנשים בדרך לארון, ביניהם גם ילדה בת שבע, כשהוא מנסה לגעת בארון ולגנוב את הבד שעליו. כאמור, השוטרים ששהו במקום הצליחו לתפוס אותו בזמן ועצרו אותו. הוא נעצר בחשד להפרת הסדר הציבורי.

אדם אחת, שהיה עד לאירוע סיפר ששמע אישה צועקת כשראה את החשוד מתקרב לארון. "ראינו אותו בתור מתחילת התור ולאורך כל היום, הוא היה לבד", הוסיף. "אנשים שמרו על קור רוח והמשיכו הלאה", אמר. עדה אחרת סיפרה כי האחיינת שלה בת ה-7 נדחפה על ידי החשוד שמיהר לעבר הארון. "חוסר כבוד מוחלט. זה יהיה הזיכרון של האחיינית שלי מהמלכה", הוסיפה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-22091322' autoplay='0' credit='' desc='תור שמשתרע על פני קילמוטרים: המונים מגיעים להיפרד מהמלכה' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1663245299/uploads/2022/903267914.jpg' kid='1_jrpn84v9' duration='']

בימים האחרונים, המוני בני אדם הגיעו ללונדון כדי לחלוף על פני ארונה של המלכה אליזבת' השנייה, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר בגיל 96. הארון הוצב בהיכל הגדול בארמון ווסטימנסטר אתמול, לאחר מסע של ימים בסקוטלנד - ודרך ארמון בקינגהאם.

גורמי משטרה בריטיים צופים שיגיעו כ-750 אלף איש כדי לחלוק כבוד אחרון למלכה ולצפות בארון הקבורה, עת ניתנת ההזדמנות לקהל הרחב לחלוף על פני הארון בימים הקרובים, עד להלווייה שתיערך ביום שני. בעקבות כך, תורי ענק נוצרו לאורך הגדה הדרומית של נהר התמזה, לאורך קילומטרים, והרשויות מעריכות שזמן ההמתנה בתור יגיע גם ל-35 שעות.