בזמן שפוטין נלחם באוקראינה: "המאהבת" מסתתרת בשווייץ

כבר שנים מתרוצצות השמועות על הרומן בין נשיא רוסיה למתעמלת המעוטרת לשעבר, אלינה קבייבה. כעת מדווח כי קבייבה מתגוררת בבית כפרי עם ארבעת ילדיה, שלפי הפרסומים האב הוא פוטין. בעבר איים הנשיא הרוסי: "אני מגיב בשליליות למי שמכניס את האף לחיים אישיים של אחרים"

ולדימיר פוטין אלינה קבייבה רוסיה
פוטין וקבייבה בשנת 2004 | צילום: רויטרס

החיים של האישה שלצידו, לכאורה: אלינה קבייבה היא אחת המתעמלות המעוטרות ביותר בתולדות רוסיה עם 2 מדליות אולימפיות, 14 מדליות מאליפויות עולם ו-25 מדליות מאליפויות אירופה, אך היא גם נושאת תואר נוסף שמיוחס לה במשך שנים ומוכחש שוב ושוב – אם ילדיו והמאהבת של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

הצהובון Page Six פרסם אתמול (ראשון) כי קבייבה מסתתרת בבית כפרי בשווייץ עם ארבעת ילדיה, שלפי הפרסומים – אביהם הוא לא אחר מאשר פוטין עצמו. מדובר בשני בנים ובזוג תאומות בנות שבע, שכולם מחזיקים בדרכון שווייצרי.

ולדימיר פוטין אלינה קבייבה רוסיה
פוטין לוחץ את ידה של קבייבה לאחר אולימפיאדת 2004 | צילום: רויטרס

במשך שנים, כאמור, מתרוצצות השמועות על הרומן בין קבייבה לפוטין. רבים מפנים את האצבע המאשימה כלפי קבייבה על כך שהייתה אחראית לפירוק נישואיו של פוטין מאשתו לודמילה, כשלשניים שתי בנות.

לפי הפרסום בצהובון אתמול, קבייבה מחזיקה בצי לימוזינות של מייבאך וכוח אבטחה גדול בכל פעם שהייתה מגיעה לביקור בבית קפה במוסקבה. פוטין תמיד הכחיש ואמר אף בעבר: "יש לי חיים אישיים ואני מבקש שיכבדו את זה. תמיד הגבתי בשליליות כלפי אנשים שמכניסים את האף שלהם ומייצרים פנטזיות ארוטיות על חייהם של אנשים אחרים.

אלינה קבייבה מתעלמת רוסייה רוסיה
אלינה קבייבה עם מדליית זהב | צילום: רויטרס

בעבר התפרסמו שמועות על כך שפוטין וקבייבה גם נישאו כשטבעת נישואין נצפתה על האצבע שלה. עוד נטען כי היא בכלל נשואה לשוטר ממוצא גיאורגי. לנשיא בלארוס וחברו הקרוב של פוטין, אלכסנדר לוקשנקו, הייתה בעבר פליטת פה כשרמז שגירושיו של פוטין הגיעו בעקבות לחץ שהפעילה קבייבה על הנשיא.