נפגש 35 פעמים עם רופא מומחה ומתרחץ באמבטיית קרניים: כך מתמודד פוטין עם סרטן

תחקיר אודות מצבו הרפואי של הנשיא הרוסי שפורסם בכלי תקשורת שנחסם על ידי הקרמלין, חושף כי פוטין נועד מספר רב מאוד של פעמים עם רופאים מומחים בתחום הסרטן ואא"ג באתר הנופש שלו סוצ'י - רחוק ממוסקבה. עוד דווח כי פוטין מבצע גם טיפולים לא קונבנציונליים עם דם של בעלי חיים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: רויטרס

תחקיר חדש סביב בריאותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שפורסם בערוץ שנחסם על ידי הקרמלין, חושף היום (שישי) כי הנשיא הרוסי נפגש לא פחות מ-35 פעמים עם רופא מומחה לסרטן בלוטת התריס, באתר הנופש האהוב על הנשיא הרוסי - סוצ'י. לדברי הרופא: "פוטין חולה בצורה קשה והוא סובל מהתקפי סטרואידים שניתנים לו כחלק מהטיפול נגד סרטן".

לפי הגוף התקשורתי Proekt שפועל מחו"ל וביצע את התחקיר, רופא מנתח ומומחה לסרטן בלוטת התריס בילה סך הכל 166 ימים במחיצתו של פוטין בעיר הנופש סוצ'י, בין השנים 2016 ו-2019. בנוסף אליו, שהה במקום גם רופא מומחה לאף, אוזן גרון. דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, דחה בעבר דיווחים על היותו של הנשיא פוטין חולה בסרטן.

Whatsapp Image 2022 03 18 At 1
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בהפגנת התמיכה | צילום: רויטרס

עוד דווח כי פוטין מתנסה ברפואה אלטרנטיבית, לצד הרפואה הקונבנציונלית, ומתרחץ באמבטיית דם שנלקח מקרניים של איילים. לפי הדיווחים, את השיטה הציג לו שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, שלדבריו דם טרי שנלקח מקרניים של אייל ניצוד מכיל סגולות רפואיות. בשנת 2017 דווח כי באתר נופש שבהרי אלטאי המתינו לפוטין 70 ק"ג של קרני איילים לצורך אמבטיה.