"הולכים בנתיבים שונים": המתח בין הנסיכים שמעסיק את בריטניה

בריאיון ששודר בתחילת השבוע אישר הארי לראשונה את הדיווחים בתקשורת הבריטית על היחסים המתוחים עם אחיו וויליאם. למרות זאת, הצהיר האח הצעיר כי "תמיד אתמוך בו ואני יודע שהוא יתמוך בי"

זמן צפייה: 02:11

מערכת היחסים בין הנסיך הארי לאחיו הבכור וויליאם ידעה כבר ימים טובים יותר. בין האחים שוררת מתיחות, שמדווחת כבר תקופה בתקשורת הבריטית וקיבל אישור בריאיון עם הארי ששודר בתחילת השבוע במסגרת סרט תיעודי על מסעו לאפריקה. "כרגע אנחנו בהחלט הולכים בנתיבים שונים, אבל תמיד אתמוך בו ואני יודע שהוא יתמוך בי - אנחנו תמיד נשאר אחים", אמר הנסיך הצעיר בריאיון.

לא ברור עדיין מה גרם לריב בין בני המלוכה. הצהובונים הבריטיים מדווחים כי וויליאם לא אהב שאחיו ורעייתו הדוכסית מייגן מרקל "פוגעים בפרוטוקול המלכותי" בהתנהגותם, בעוד הארי מצידו, לא אהב את גישתו של אחיו הבכור כלפי רעייתו. מרקל מצידה הסבירה שחבריה הזהירו אותה שאם תתחתן עם הארי "הצהובונים יהרגו אותה", והוסיפה כי לא חשבה "שזה יהיה קל, אבל שזה כן יהיה הוגן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"בריונות מפחידה": הנסיך הארי תובע כלי תקשורת שהשמיץ את אשתו

הנסיך אנדרו: "לא חשדתי בג'פרי אפסטין – הקשר עמו היה טעות"

הנסיך הארי ומייגן מרקל הציגו לעולם את ארצ'י – בנם הבכור

הנסיכים ווליאם והארי
הנסיכים ווליאם והארי | צילום: רויטרס

הארי ומייגן יצאו למסעם באפריקה בצל ההצהרה כי הם נוקטים צעדים משפטיים נגד עיתון ה"דיילי מייל", בעקבות פרסום מכתב פרטי ששלחה מרקל לאביה. לטענת הנסיך, מרקל הפכה "קורבן של השמצה. איבדתי את אמי ועכשיו אני רואה את אשתי נופלת".

במקביל, הודיעו הארי ומייגן כי בכוונתם לטוס בחודש הבא עם בנם ארצ'י לארה"ב לתקופה ארוכה במיוחד - אולי כדי להרגיע את הרוחות סביב בית המלוכה. כעת בבריטניה יקוו כי הנסיכים יצליחו לגשר על הפערים ביניהם.

הנסיך הארי והנסיך ווליאם
הנסיך הארי והנסיך ווליאם | צילום: גטי אימג'