ארה"ב: עובד מטבח לא קיבל שכר - והחריב את המסעדה

סרטון שפורסם ב"טיקטוק" הפך ויראלי הודות לתיעוד של עובד בסניף של רשת המזון המהיר "פופאייז לואיזיאנה קיטשן" בשיקגו כשהוא זורע הרס במקום, מפני שלטענתו לא קיבל משכורת במשך חודש שלם. העובד צולם כשהוא משליך אוכל על הרצפה, חותך חוטי חשמל, שובר את הקופות - ולבסוף בוזז את הכסף

ארה"ב: עובד מטבח לא קיבל שכר - והחריב את המסעדה
ארה"ב: עובד מטבח לא קיבל שכר - והחריב את המסעדה | צילום: טיקטוק

"זה מה שקורה כשלא משלמים לך חודש שלם": עובד של מסעדת המזון המהיר "פופאייז לואיזיאנה קיצ'ן" בשיקגו זרע הרס במסעדה בה היה מועסק, וזו לאחר שלכאורה לא קיבל משכורת במשך חודש שלם - כך דווח על ידי ה"ניו יורק פוסט". המקרה הגיע לכותרות לאחר שסרטון בו נראה האיש בפעולה הפך לוויראלי ברשת החברתית טיקטוק.

עופות קפואים על הרצפה. הסרטון הויראלי של הריסת המסעדה
עופות קפואים על הרצפה. הסרטון הויראלי של הריסת המסעדה | צילום: טיקטוק

בתחילת הסרטון, ניתן לראות את העובד חותך שקית של עוף נא ומשליך את החתיכות על הקרקע. כמו כן, הקליפ מציג תמונות של קופות שבורות וחוטי חשמל חתוכים.

@itsrah26 My job so ghetto😭😭😭🤦🏽‍♀️. #fyp #foryou #foryoupage #itsrah26 ♬ Applesauce - Mark Fabian & Alexander Smith & George King & RK Masters

בפריים האחרון של הסרטון הוויראלי נכתב כי "לפחות הוא קיבל את כספו", והאיש מציג מגירת מזומנים ריקה על הדלפק. לאחר מכן הוא מפנה את המצלמה אל החלון, דרכו ניתן לראות שוטרים ורכב של משטרת שיקגו מחוץ למסעדה. עדיין לא ברור אם העובד נעצר.