שני שוטרים בארה"ב התעלמו משוד - כי שיחקו ב"פוקימון גו"

לואיס לונזו ואריק מיטצ'ל מתחנת המשטרה בלוס אנג'לס הפסידו בערעור על פיטוריהם, לאחר שהתעלמו משוד של חנות "מייסיס" כי שיחקו בטלפון הנייד באפריל 2017. אמנם השניים הפסידו את עבודתם, אך הם יכולים "להתנחם" בזה שתפסו שני פוקימונים נדירים

פוקימון
פוקימון | צילום: יח"צ

חייב לתפוס את כולם: שני שוטרים מתחנת המשטרה בלוס אנג'לס פוטרו מתפקידם, לאחר שהתעלמו משוד מפני ששיחקו ב"פוקימון גו" בטלפון הנייד שלהם - כך פורסם אתמול (שלישי) בכלי תקשורת בארצות הברית. המקרה עלה לכותרות אחרי שהשניים הפסידו בערעור שהגישו לבית המשפט על ההחלטה.

על פי מסמכים שהוגשו לבית המשפט, המקרה התרחש ביום שבת "עמוס" באפריל 2017, אז הגיע דיווח על שוד עם מספר חשודים של חנות רשת "מייסיס". במקום לענות לקריאה, השוטרים, לואיס לונזו ואריק מיטצ'ל, נתפסו כשהם יושבים בניידת המשטרה מטרים ספורים מההתרחשות.

אדם צד פוקימון באפליקציית פוקימון
אדם צד פוקימון באפליקציית פוקימון

בחקירה הראשונית טענו כי לא שמעו את רשת הקשר. עם זאת, מבדיקת מצלמות הרכב עלה כי השניים הסכימו להתעלם מהקריאה. כמה דקות בודדות לאחר מכן, לונזו ומיטצ'ל החלו לדבר על פוקימון, וב-20 הדקות לאחר מכן נסעו בניידת ליעדים שונים שבהם הופיעו היצורים.

אמנם שני השוטרים הפסידו את עבודתם, אבל הם יכולים "להתנחם" בזה שהם תפסו שני פוקימונים נדירים, "סנורלקס" ו"טוגטיק". מנגד, לא ברור אם השוטרים שכן הגיעו לקריאה לשוד, הצליחו להתגבר על החשודים. "החבר'ה הולכים כל כך לקנא בי", אמר אחד השוטרים אחרי שתפס את ה"סנורלקס".