תעלומה בלאס וגאס: מי חבש כובעי בוקרים זעירים לראשי יונים?

בימים האחרונים מסתובבות ברחבי העיר שתי יונים שלראשן הודבקו כובעים אדומים. מעשה קונדס או התעללות מכוונת? החברה להצלת יונים: "מעורר דאגה"; בטוויטר: הגולשים פתחו בחיפושים אחר התופעה

מי שמטייל בארה"ב רגיל לראות את העוברים והשבים חובשים כובעים - בין אם לשם הגנה מהשמש ובין אם כאביזר אופנתי. אולם, בימים האחרונים נצפו מסתובבות ברחובות לאס וגאס שתי יונים קטנות, אשר לראשן הוצמדו כובעי בוקרים זעירים בצבע אדום. מי אחראי למעשה? האם מדובר בתעלול? ומדוע חובבי הציפורים הזדעזעו מהמראות? כרגע, רוב הסיפור עדיין בגדר תעלומה.

ואומנם יש מי שצחק מהעניין הלא-שגרתי, אך יש מי שראה בזה כהתעללות בבעלי חיים. "נראה שהכובעים ממש הודבקו על היונים", אמרה מריה הילמן, מייסדת שותפה בחברת "Lofty Hopes" להצלת יונים בריאיון לחדשות CNN. "כשהסתכלנו עליהן, ראינו כמה נוצות רופפות סביב הכובעים. זה מעורר דאגה". בינתיים, החברה פיזרה מלכודות על מנת לנסות ולתפוס את היונים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ליברמן תוקף את נתניהו: "אולי אתה סוכן של ג'יימס פאקר?"

משה ולאה נהרגו בירי במרכול הכשר בניו ג'רזי; "היעד נבחר מראש"

לקראת יום גורלי: שעות אחרונות להכרעת עתידה של הכנסת ה-22

ברשת, איך לא, הפכו היונים עם הכובע האדום לסנסציה של ממש, ותושבי וגאס משתפים את העוקבים בחיפושים אחר השתיים. "סוף סוף מצאתי אחת כזו", כתבה קסנדרה פלורס בחשבון הטוויטר שלה ואף הוסיפה סרטון שמוכיח את דבריה. בריאיון ל-CNN אמרה: "לא האמנתי שהציפורים אמיתיות עד שהבחנתי בהן ליד הבית של אמא שלי".

לפי השמועות, ציפור שלישית שלראשה הוצמד כובע חום מסתובבות באזור, אבל החברה להצלת יונים לא הצליחו לאשר זאת.