הפסנתרן הקטן: הילד לקוי הראייה שהפך לכוכב רשת

אבט מאנס החל לנגן לפני שהיה בן שנתיים - ורק חמש שנים אחרי הופיע בפני מיליונים בתוכנית "אמריקן איידול". חרף עיוורון כמעט מוחלט, הוא מוכיח פעם אחר פעם שלחלומות אין גבול: "אהיה כוכב"

זמן צפייה: 02:06

אבט מאנס רק בן שבע, אך אמש (ראשון) הוזמן לנגן בשידור חי, בפני מיליוני צופים, באחד מתכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר בארצות הברית - "אמריקן איידול". למרות השופטים הנוקשים וההתרגשות נוכח הקהל באולם והצופים בבית - אף אחד לא הפריע לו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב – לנגן בפסנתר.

מנס הביע מעט התרגשות כאשר טעה בכמה תווים, אבל זכה בסוף הקטע, השיר "רפסודיה בוהמית" של להקת קווין, לתשואות רבות מהקהל. כשגם השופטים נעמדו כמחוות כבוד.

כתבות נוספות בחדשות 13:

תמה פגישת נתניהו וכחלון; הצדדים לא דנו באיחוד המפלגות

חודש אחרי מתקפת הפרפרים: תורן של החיפושיות לפשוט על ישראל

רגע לפני ההשבעה: ההוראות והטיפים לחברי הכנסת החדשים

אבט מאנס בתוכנית ''אמריקן איידול''
אבט מאנס בתוכנית ''אמריקן איידול''

זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה מאנס מקבל תגובות חיוביות על נגינתו: בריאיון לראיין סיקרסט, מנחה התוכנית, אמר שהוא יודע כי הוא תופעת רשת. זאת, מפני שאבט רכש לעצמו מאות אלפי עוקבים ביוטיוב. בריאיון לרשת NBC, סיפרה אמו כי "יום אחד, כמעט בגיל שנתיים, אבט פשוט משך את עצמו אל הכיסא והתחיל לנגן".

הייחודיות שלו אינה טמונה רק בהיותו מוזיקאי מוכשר בגיל כה צעיר, אלא גם בהיותו לקוי ראייה. מאנס נולד עיוור כמעט, אך עבורו ההופעה ב"אמריקן איידול" מהווה תחנה אחת בלבד בדרך להגשמת החזון: להיות כוכב רוק.