פקיסטן: מטוס ובו 98 נוסעים ואנשי צוות התרסק בדרום המדינה

כוחות ההצלה הגיעו לזירת התרסקות כלי הטיס של חברת התעופה הלאומית, באזור מיושב סמוך לקראצ'י. סיבת ההתרסקות אינה ידועה. על פי דיווחים 40 בני אדם מתו, שישה נפצעו ולפחות שניים ניצלו

זמן צפייה: 01:00

מטוס ובו 98 נוסעים ואנשי צוות התרסק היום (שישי) בדרום פקיסטן. כוחות ההצלה כבר הגיעו לזירה, אזור מיושב סמוך לקראצ'י. על פי דיווחים, לפחות 40 בני אדם מתו, שישה נפצעו ולפחות שניים ניצלו. סיבת ההתרסקות אינה ידועה.

בתיעודים שעלו ברשתות החברתיות נראה כי המטוס התרסק בשטח בנוי ועשן שחור וסמיך היתמר מעל האזור - אך בשלב הזה לא ידוע מה הנזק שנגרם.

לעוד כתבות בחדשות 13 >>

חמינאי: "ישראל היא גידול סרטני בלב המזרח התיכון"

הפסקת התיאום עם הרשות: כוחות הביטחון הפלס' נסוגים מאבו דיס

שוחד, גניבה – ואפילו אונס: הפוליטיקאים שישבו על ספסל הנאשמים

זירת התרסקות המטוס בפקיסטן
זירת התרסקות המטוס בפקיסטן | צילום: טוויטר

בחודש ינואר, מטוס נוסעים בואינג 737 אוקראיני התרסק בטהראן זמן קצר לאחר המראתו. 176 בני האדם שהיו על כלי הטיס, 167 נוסעים ותשעה אנשי צוות, נהרגו באירוע.

כלי הטיס, השייך לחברת התעופה "אוקראינה איירליינס", המריא משדה התעופה "חומייני" שבעיר והתרסק בין הערים פאראנד ושחריאר. כוחות ההצלה מנסים להגיע למקום כדי לחפש אחר גופות הנוסעים. ככל הנראה מדובר על מטוס שנכנס לחברה לפני שלוש שנים וחצי. לפי שעה, דווח על 82 אזרחים איראניים שהיו על המטוס, 63 קנדיים, 11 אוקראינים ו-10 שוודים. ברשת "סקיי" מדווחים עם על שלושה בריטים.