"פורצת דרך": העיתונאית ברברה וולטרס הלכה לעולמה בגיל 93

ברברה וולטרס, העיתונאית החלוצה שכישורי הריאיון שלה הפכו אותה לאחת הדמויות הבולטות בטלוויזיה האמריקנית, הלכה לעולמה. וולטרס ראיינה כל נשיא אמריקני מאז ניקסון, וכמעט כל ידוען שניתן להעלות על הדעת. "היא חיה את חייה ללא חרטות"

זמן צפייה: 03:20

ברברה וולטרס, העיתונאית החלוצה שכישורי הריאיון שלה הפכו אותה לאחת הדמויות הבולטות בטלוויזיה האמריקנית, הלכה לעולמה בגיל 93, כך אישרה הבוקר (שבת) הדוברת שלה לרשת CNN. "ברברה וולטרס הלכה לעולמה בשלווה בביתה מוקפת באהוביה. היא חיה את חייה ללא חרטות. היא הייתה פורצת דרך לא רק עבור עיתונאיות אלא עבור כל הנשים", אמרה הדוברת של וולטרס, סינדי ברגר, בהצהרה ל-CNN.

וולטרס החלה את קריירת השידור הלאומית שלה ב-1961 ככתבת וחברת פאנל בתוכנית "Today" של NBC. ב-1976, וולטרס הצטרפה ל-ABC News כמגישת האישה הראשונה בתוכנית חדשות ערב.

ברברה וולטרס
ברברה וולטרס | צילום: רויטרס

באותה רשת השיקה וולטרס את "The Barbara Walters Specials" ו-"10 Most Fascinating People" לפני שהפכה למארחת שותפה וכתבת של "20/20" של ABC News בשנת 1984. לאורך הדרך, היא ראיינה את כל נשיאי ארצות הברית ונשותיהם, מאז ריצ'רד ופאט ניקסון.

במשך יותר מחמישה עשורים, לא היה וולטרס ניתן להתעלם מוולטרס, בין אם בראיונותיה עם מנהיגים עולמיים, ראיונות עם סלבריטאים עבור "הספיישלים הקבועים של ברברה וולטרס" או ב"The View", ותוכנית אירוח בשעות היום שבה פאנל נשים מגוון בו דנה בכותרות היום.

ברברה וולטרס וברק אובמה
ברברה וולטרס וברק אובמה | צילום: רויטרס

וולטרס הייתה ידועה בלהט והתחרויות שלה, כמו גם ההישגים שלה בעריכת ריאיונות גדולים עם כמעט כל ידוען שניתן להעלות על הדעת - ופעמים רבות הייתה מביאה את מרואייניה לדמעות. נקודות השיא שלה בקיירה כללו את הראיון שלה עם מוניקה לוינסקי ב-1999 - בו צפו בממוצע 48.5 מיליון צופים - ומפגש היסטורי משותף ב-1977 עם אנואר סאדאת המצרי ומנחם בגין הישראלי.