ארה"ב: חמישה נורו למוות בטקסס, בהם ילד בן 8

חמישה בני אדם, מתוכם שלוש נשים, נורו למוות בחצר בית מגורים במחוז סן חסינטו שבטקסס. המשטרה מנסה לתפוס את החשוד בירי, גבר מקסיקני חמוש, שהצליח לחמוק מהזירה. שלושה פצועים נוספים פונו לבית החולים

ניידת בטקסס
ניידת בטקסס | צילום: מתוך טוויטר

חמישה בני אדם נורו למוות הלילה (שבת) בטקסס שבארצות הברית. לפי שריף מחוז סן חסינטו, שם התבצע הירי, כל חמשת הקורבנות הגיעו מהונדורס, ונורו בתוך בית מגורים. המשטרה זיהתה חשוד בירי, גבר מקסיקני שעדיין מסתובב חופשי וחמוש, ומתנהל אחריו מצוד.

על-פי המשטרה המקומית, שלושה קורבנות נוספים פונו לבית החולים כשהם "מכוסים בדם", ועדיין לא ברור האם הדם הוא מפציעה שלהם או מהירי באלה שנהרגו. עוד סיפר השריף כי בבית גרו בסך הכול עשרה בני אדם, והוסיף כי בין ההרוגים שלושה גברים, אישה אחת וילד בן 8. שלושת הקורבנות הנוספים היו ילדים גם כן.

"כשהגענו לכאן, שתי נשים בחדר השנה שכבו מעל הילדים הקטנים, שניים מתוך שלושת הילדים הצעירים יותר", טען השריף. זהותו של החשוד בירי, כאמור גבר ממוצא מקסיקני, ידועה למשטרה והיא אף מחזיקה בעותק של תעודות הזהות הקונסולרית שלו.

על-פי צלפי משטרה שהגיעו למקום, הגבר ירה בקורבנות באזור החצר הקדמית של בית המגורים, והם אף מצאו בזירה תרמילי תחמושת. לפי ההערכות של רשויות החוק, החשוד הצליח להימלט מהאזור.