ארה"ב: 7 גופות נמצאו בבית של עבריין מין - מהן 2 של נערות

שבע גופות נמצאו בביתו של ג'סי מקפאדן, עבריין מין מורשע בן 39 מאוקלהומה. רק יממה לאחר מכן התגלה כי אחת הגופות שייכת למקפאדן עצמו. בנוסף, נמצאו גופותיהן של שתי בנות 14 ו-16, שנעדרו מזה כמה ימים. "מעולם לא ראינו משהו בסדר גודל כזה", אמר שריף המחוז

שתי הנערות המתות, אייבי וובסטר בת ה-14 ובריטני ברואר בן- 16
שתי הנערות המתות, אייבי וובסטר בת ה-14 ובריטני ברואר בן- 16 | צילום: פייסבוק

שבע גופות נמצאו אתמול (שני) בשטח מגורים באוקלהומה, כולל שתיים שלדעת החוקרים שייכות לשתי נערות נעדרות. הבית שייך לעבריין מין בן 39 בשם ג'ס מקפאדן, שהרשויות חיפשו בקשר להעלמותן של שתי הנערות. לאחר יממה, התגלה כי אחת הגופות שייכת למקפאדן עצמו.

הגופות נמצאו בנכס הממוקם בעיר הנרייטה, המרוחקת כ-90 מייל מאוקלהומה סיטי. מוקדם יותר ביום שני, משטרת אוקלהומה הודיעה על העדרותן של שתי הנערות אייבי וובסטר בת ה-14 ובריטני ברואר בת ה-16, וכן הודיעה כי היא מחפשת את מקפאדן, החשוד בהעלמותן.

עבריין המין ג'ס מקפאדן. לא ברור אם חי או מת
עבריין המין ג'ס מקפאדן. לא ברור אם חי או מת | צילום: טוויטר

שתי הנערות נראו לאחרונה ביום שני - היום בו נמצאו - לפנות בוקר. ממשטרת מחוז אוקמולג'י נמסר כי יכול להיות שהן נכנסו לרכבו של מקפאדן. לפני הזיהוי, אמר שריף המחוז, אדי רייס, אמר שלא ניתן לזהות את שאר הגופות באופן מיידי, אבל שהוא מאמין כי שתיים מהגופות שייכות לנערות.

ג'ס מקפאדן היה רשום ברשימת עברייני המין של מדינת אוקלהומה. מרישומי בית המשפט עולה כי היה אמור להגיע ביום שני לבית המשפט המחוזי במחוז מוסקוגי באוקלוהומה, ולהופיע במשפט מול חבר מושבעים. הוא נשפט על סעיף אחד של שידול להתנהגות מינית עם קטין באמצעות שימוש בטכנולוגיה, וכן על סעיף אחד של החזקת פורנוגרפיית ילדים.

"מעולם לא ראינו משהו בסדר גודל כזה. ליבנו עם המשפחות והחברים של הנרצחות", אמר שריף מחוז אוקמולג'י במסיבת עיתונאים.