ליסה מארי פרסלי, בתו היחידה של אלביס, מתה בגיל 54

פרסלי, בתו היחידה של אלביס פרסלי, אושפזה לאחר שלקתה בהתקף לב ומותה נקבע במהלך הלילה. אמה, פריסיליה בת ה-77, מסרה בהצהרה: "בתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו. זה אובדן קשה. אנו מבקשים לכבד את פרטיותנו"

זמן צפייה: 02:29

הזמרת ליסה מארי פרסלי, בתו היחידה של מלך הרוק'נרול אלביס פרסלי, מתה הלילה (בין חמישי לשישי) בגיל 54, לאחר שאושפזה אתמול בשל התקף לב.

אימה של ליסה מארי, פריסיליה פרסלי בת ה-77, אישרה את דבר מותה - ואמרה: "בלב כבד אני חייבת לבשר את החדשות הקשות שלפיהן בתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו", אמרה פרסלי. "היא הייתה האישה החזקה והאוהבת ביותר שהכרתי. זה אובדן קשה, אנו מבקשים לכבד את פרטיותנו".

לפי מקורב לפרסלי שצוטט ב-TMZ, הזמרת נמצאה אתמול כשהיא מחוסרת הכרה בחדר השינה בביתה בקלבסס שבקליפורניה. בעלה, דני קאו, שהגיע למקום, ניסה לבצע בה החייאה. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום הצליחו להחזיר לה את הדופק באמצעות הזרקת אפינפרין (אדרנלין) - והיא כאמור הובהלה לבית החולים.

ליסה מארי פרסלי, 2015
ליסה מארי פרסלי, 2015 | צילום: רויטרס

ליסה מארי פרסלי נולדה ב-1968 ובדומה לאביה - פיתחה קריירה במוזיקה. היא הוציאה שלושה אלבומים, כשהראשון שבהם שראה אור ב-2003 נמכר במאות אלפי עותקים וגרף ביקורות חיוביות. היא התחתנה ארבע פעמים, והייתה נשואה לאגדת הפופ מייקל ג'קסון, לשחקן ניקולס קייג' ולמוזיקאים דני קיו ומייקל לוקווד.

לפרסלי היו ארבעה ילדים, בהם השחקנית ריילי קאו. בנה, בנג'מין קיו, שם קץ לחייו ב-2020.  היא נראתה לאחרונה בפומבי ביום שלישי בערב, בטקס פרסי גלובוס הזהב בבוורלי הילס.