בני משפחתה של הישראלית לשעבר שנרצחה בארה"ב: "אנחנו בהלם, הם משפחה נורמטיבית"

קרוביה של יפית ביטווין, שנרצחה בארה"ב יחד עם שלושת ילדיה על פי החשד על ידי בעלה בנפרד, מתקשה לעכל את הבשורה. "ביום שישי דיברנו איתה בפעם האחרונה", אמר גיסה. בינתיים החקירה באריזונה נמשכת: "יש ראיות שנמצאו בבית ומרמזות על היתכנות של רצח והתאבדות"

יפית בוטווין שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה האמריקני
יפית בוטווין שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה האמריקני | צילום: חדשות 10

משפחתה של יפית בטווין, ישראלית לשעבר שנרצחה יחד עם ילדיה על פי החשד על ידי בעלה בארצות הברית, מתקשים לעכל את האובדן. "ביום שישי דיברנו איתה בפעם האחרונה, הם חגגו יום הולדת לבעלה והם יצאו לטיול ביום שבת", אמר גיסה מוטי פלד וגיס אחר, חיים אמסלם, הוסיף: "אנחנו בהלם מוחלט".

"כל השכנים במושב בהלם. מכירים אותה מילדות. לאחרונה היא הייתה בביקור אצל אבא שלה שהיה מאושפז בבית החולים. אנחנו בקשר מתמיד איתם, משפחה מאוד נורמטיבית. לא מצליח לעכל את זה", הוסיף אמסלם. המשטרה באריזונה ממשיכה בחקירת הרצח המזוויע.

על פי החשד, אבי המשפחה ג'יימס הצית את עצמו, אשתו בנפרד ושלושת ילדיהם במכונית המשפחתית בסוף השבוע.

המשטרה הגיעה לבית המשפחה בעקבות בקשה של ידיד ושותף עסקי לאחר שהודעה שהותיר לו ג'יימס הדאיגה אותו. השוטרים שהגיעו לבית גילו זירה של מאבק אלים. "יש ראיות שנמצאו בבית ומרמזות על היתכנות של רצח והתאבדות", אמר ג'פרי גלובר, קצין במשטרת טמפה אריזונה.

בני המשפחה בארץ אומרים שהכתובת לא הייתה על הקיר וזאת למרות שבני הזוג היו בהליכי גירושין. בני הזוג המשיכו להתגורר תחת קורת גג אחת ובדף הפייסבוק שלה יפית כתבה: "יום הולדת שמח, ג'ים. אני כל כך גאה בשלושת ילדיי והם יודעים למה". עם זאת, הליך הגירושין גרר אחריו גם בקשה לביטול הסכם ממון עליו חתמה יפית ערב נישואיה ב-1994. במהלך הגירושים טענה יפית כי חתמה על הסדר הממון בלי שידעה אנגלית ותבעה לבטל אותו.