ארה"ב: 7 הרוגים ו-4 פצועים בירי במכללה נוצרית בקליפורניה

אדם פתח באש בכיתת לימוד במכללה נוצרית באוקלנד, הרג שבעה בני אדם ופצע ארבעה אחרים. המשטרה עצרה חשוד במעשה, ככל הנראה סטודנט במקום. עדת ראייה: "ראיתי בחורה רצה לעברי מכוסה בדם ובוכה: 'נוריתי, נוריתי'"

ירי במכללה נוצרית בקליפורניה שבארצות הברית, לפחות 5 הרוגים
ירי במכללה נוצרית בקליפורניה שבארצות הברית, לפחות 5 הרוגים | צילום: רויטרס

שבעה בני אדם נהרגו וארבעה אחרים נפצעו בתקרית ירי אתמול (שני) במכללה נוצרית פרטית בעיר אוקלנד שבמדינת קליפורניה שבארצות הברית. המשטרה הודיעה כי החשוד בירי נעצר ונסיבות המקרה עדיין אינן ידועות.

מפרטים ראשונים עולה כי החשוד, גבר בשנות ה-40 לחייו ממוצא אסייתי, פתח באש בכיתת לימוד בה התקיים שיעור סיעוד. לפי עדת ראייה, האיש הוא סטודנט במקום ולבש בגדים בצבא חאקי. המכללה ידועה בתלמידיה הקוריאנים הקתולים.

עם תחילת הירי, סטודנטים רבים ברחו מהמבנה במכללת איקוס כאשר יחידות משטרה מיוחדת הגיעו למקום והחלו להקיף את המבנה כדי לתפוס את היורה. כמו כן, המשטרה הזהירה את הציבור מלהתקרב למקום. לאחר מכן הורידה המשטרה את האזהרה ואמרה כי אין סיכון מיידי לתושבי האזור.

אנג'י ג'ונסון, בת 52, הייתה במתחם מסחרי סמוך למכללה כשראתה בחורה צעירה רצה מחוץ למכללה כשדם ניגר מזרועה. "נוריתי, נוריתי", היא בכתה.

כפי שפורסם ב"טלגרף" הבריטי, לטענת ג'ונסון, הבחורה סיפרה כי הבחור נעמד באמצע הכיתה והחל לירות באנשים מטווח אפס. עוד סיפרה כי הבחורה כי החשוד בירי תמיד היה "מוזר" אך הם לא חשבו שהוא יבצע מעשים שכאלו.