הודו: לפחות 21 הרוגים ו-113 פצועים בסדרת פיצוצים במומביי

שלושה פיצוצים החרידו את העיר מומביי, שבה נהרגו לפני שנתיים וחצי 166 בני אדם במתקפת טרור משולבת. במשרד החוץ אמרו כי עד כה לא ידוע על נפגעים ישראלים

פיגוע במומביי
פיגוע במומביי | צילום: רויטרס

(1:51 דקות)

 

המשטרה בהודו דיווחה היום (רביעי) על סדרה של שלושה פיצוצים בעיר מומביי. לפחות 21 בני אדם נהרגו וכ-113 בני אדם נפצעו בפיצוצים.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

גורם בחדר המצב של המשטרה בעיר מסר כי אחד הפיצוצים אירע בשכונה דדאר שבמרכז העיר, הפיצוץ השני בשוק התכשיטים ג'אוורי בזאר, והפיצוץ הנוסף - ברובע בית האופרה. במשרד החוץ אמרו כי עד כה לא ידוע על נפגעים ישראלים.

התקשורת המקומית ציטטה את דבריו של השר לביטחון הפנים של המדינה, שאמר כי מדובר במתקפת טרור. הטלוויזיה הראתה עשרות שוטרים, רבים מהם חמושים, במוקדי הפיצוצים.

"היינו בתוך המשרד ושמענו רעש אדיר. בחוץ הייתה מהומה גדולה. אנחנו יכולים לראות רכבי כיבוי, הם לקחו איתם שלוש גופות", סיפר עד ראייה לאחד הפיצוצים לתחנת הטלוויזיה CNN-IBN.

כזכור, בשנת 2008 נהרגו 166 בני אדם, בהם כמה ישראלים, במתקפת טרור בעיר. הפיגוע כלל מתקפה משולבת של מחבלים מתאבדים ומחבלים החמושים ברובים שהשתלטו על מספר מוקדים ומקומות, הרגו אזרחים ולקחו בני ערובה. המתקפה אירעה סימולטנית במספר מקומות בעיר, ובהם תחנת צ'אטראפאטי שיוואג'י, מלון הטאג' מהאל, מלון אוברוי ובית חב"ד בעיר.

פיגוע במומביי
פיגוע במומביי | צילום: רויטרס