קולומביה: אנס את בתו במשך שנים והביא עימה לעולם 8 ילדים

מאז נחשף המקרה הקשה של יוזף פריצל באוסטריה צצים סיפורים דומים במקומות שונים בעולם - הפעם בקולומביה. הנאשם טוען כי הקורבן היא בתו המאומצת וכי הם ניהלו רומן מאהבה ולא בכפייה. האישה בת ה-35 טוענת כי היא בתו הביולוגית וכי אזרה את האומץ להתלונן בעקבות שיחות עם הכומר שלה

(1:46 דק')

זוועה בקולומביה: כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) נגד ארקביו אלוורז, גבר בן 58 מקולומביה, שמואשם באונס בתו מאז הייתה בת 10. כתוצאה מכך נולדו לשניים שמונה ילדים.

אלוורז, שנעצר אמש והובל אל הכלא בליווי חיילים, כדי למנוע מההמון הזועם לבצע בו לינץ', טען בדיון בבית המשפט כי הוא חף מפשע, מאחר והקורבן, אלבה נידיה אלוורז, אינה בתו הביולוגית אלא אומצה על ידו ועל ידי אשתו לשעבר, שמתה כשאלבה היתה בת חמש.

"אני אימצתי אותה. הסכמנו לנהל מערכת יחסים רומנטית כי באמת אהבנו אחד את השני אבל היא לא הילדה שלי" - כך לדבריו.

מעצרו של אלוורז הוארך. שמונת הילדים, שלושה בנים וחמש בנות בגילאי שנה עד 19, הופרדו מאמם ונלקחו על ידי רשויות הרווחה.

אלבה נידיה אלוורז, 35, טוענת שהיא דווקא כן בתו הביולוגית של מי שמכונה כעת "המפלצת מארקוויטה". היא סיפרה, כי הכומר המקומי היה זה ששכנע אותה להתלונן במשטרה על ההתעללות שחוותה. לדבריה היא נכנסה להריון 11 פעמים - אך רק שמונה ילדים שרדו.

מקרה דומה נחשף אתמול באיטליה - גבר בשנות ה-60 לחייו, מהעיר טורינו, חשוד כי כלא את בתו במשך 25 שנים, במהלכן נהג לאנוס אותה ואז שיתף במעשים גם את בנו.

באוסטריה הורשע בסוף השבוע שעבר, יוזף פריצל, ונידון למאסר עולם לאחר שהורשע בכל הסעיפים שיוחסו לו ובהם רצח, גילוי עריות והתעללות, ונידון למאסר עולם במוסד פסיכיאטרי.

פריצל הדגיש בדיון בבית המשפט את זכותו לערער על גזר הדין הקשה. חבר המושבעים במשפט גזר על האב את עונש המאסר המקסימלי הקבוע בחוק.