נמצאה גופתו של אשר גרין שנעלם לפני חודשיים בפרו

הגופה נמצאה ביום רביעי, אולם בשל תנאי מזג האוויר הקשים ניתן היה לחלצה רק ביום חמישי. אות החיים האחרון מגרין התקבל בתחילת נובמבר, כאשר יצא לטרק בפרו, ומאז נעלמו עקבותיו

(2:04 דק')

בפרו נמצאה בתום חודשיים של חיפושים גופתו של אשר גרין, בן 28, שיצא בתחילת נובמבר לטרק בהרים שבדרום המדינה, ומאז נעלמו עקבותיו.

יחידת חילוץ של משטרת פרו איתרה את הגופה ביום רביעי, אולם ניתן היה לחלצה רק יום לאחר מכן, מפאת הגשמים הכבדים שפוקדים את המדינה. הגופה נשלחה לעיר אריקיפה, שם יבצעו בה בדיקות כדי לקבוע את נסיבות מותו. לאחר מכן יהיה ניתן להטיסה לארץ.

פרשת היעלמותו של גרין החלה לפני יותר מחודשיים, כאשר שלח דואר אלקטרוני למשפחתו, וסיפר כי הוא יוצא לטרק בהרים. לאחר שהימים חלפו מבלי שהקשר עמו התחדש, התעוררה דאגתם של בני המשפחה. מכיוון שלא היה להם קצה חוט באשר למצבו או למקום הימצאו, עלה חשש כי בהיעלמותו מעורבים גורמים פליליים, שהם תופעה נפוצה באזור.

לפני כחודש יצא בועז, אחיו של גרין, לפרו כדי לסייע בחיפושים. ביום הראשון אמנם הצליחו למצוא את התיק של אשר, אבל הממצא לא שפך אור על נסיבות היעלמותו. בתום שבועיים של חיפושים שב בועז מאוכזב לארץ, כשסימני השאלה רק מתרבים. כעת, כאמור, התברר סופה העצוב של הפרשה.