חיית המחמד העשירה בעולם: החתולה שצפויה לרשת 150 מיליון דולר

מעצב העל קרל לגרפלד, שהלך השבוע לעולמו, אהב יותר מכל את החתולה שלו "שופט" שאף כיכבה ברבים מצילומיו. עם מות בעליה, היא עתידה לקבל בירושה את מרבית הונו

קרל לגרפלד והחתולה שלו "שופט"
קרל לגרפלד והחתולה שלו "שופט" | צילום: חדשות 13

עולם האופנה איבד השבוע את אחד מפניו המוכרים ביותר - מעצב העל קרל לגרפלד, המנהל האמנותי של שאנל, שהלך לעולמו בגיל 85. אולם לאחר שתמו דברי ההספד, החל הדיון בשאלה מה ייעשה בהונו העצום של לגרפלד, המוערך בכ-195 מיליון דולר.

כעת, נראה כי בהיעדר יורש אנושי, חלק גדול מהסכום ילך לאהבתו הגדולה ביותר - החתולה שלו, שופט. עוד בעבר אמר לגרפלד כי הוא רואה בחתולתו שופט "יורשת", וציין כי מי שיטפל בה לאחר מותו לא יהיה אדם אומלל. בעבר אמר לריאיון ברשת ABC כי "יש לה הון משלה, היא כמו גברת אופנתית, כמו אשת חתול עם עוזרת אישית. היא אף פעם לא לבד".

לשופט יש 235 אלף עוקבים ברשת החברתית אינסטגרם, ויותר מ-500 אלף עוקבים בטוויטר, שם היא פרסמה אמש הודעה המבטאת את צערה על מותו של בעליה.

 

החתולה כבר מנהלת חיים די נוחים. לגרפלד שילב אותה בצילומי אופנה רבים ושונים, מה שהכניס לחשבון הבנק המיועד לחתולה כשלושה מיליון דולר. אך אם שופט תירש את הונו של לגרפלד, היא תהפוך לחתולה העשירה בעולם, יותר מזה שמחזיק את השיא הנוכחי, החתול הבריטי בלאקי, שירש מבעליו כתשעה מיליון דולר בשנת 1988. גם בקטגוריית הכלבים יש מי שמחזיק בשיא, "טראבל" הכלבה שירשה מבעליה, המלונאית ליאונה הלמסלי, כ-12 מיליון דולר.