מטוס ועליו כדורגלן ארגנטיני מוכר נעדר מעל מסכי המכ"ם

החלוץ החדש של קארדיף סיטי, אמיליאנו סאלה, היה על סיפונו של המטוס שנעלם מהרדאר בין צרפת לבריטניה. צוותי חילוץ סורקים את האזור בחיפוש אחר שרידים. "חוששים לגורלו"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | צילום: החדשות 13

שחקן הכדורגל הארגנטיני אמיליאנו סאלה בן ה-28, היה על המטוס שנעלם אמש (שני) מעל תעלת למאנש. צוות של סירות הצלה ומסוקים מבריטניה וצרפת סורקים בשעות אלו את התעלה בחיפוש אחר המטוס שנעלם כ-24 קילומטרים מאולדרני, הצפוני באיי התעלה.

המטוס הקל היה בדרכו לקארדיף שבוויילס מהעיר נאנט שבצפון צרפת כשנעלם מהרדאר בסביבות השעה 20:30, שעון בריטניה. כשחלף מעל האי גרנזי ביקש המטוס אישור לנחיתה, ומאז אבד עמו הקשר. שמו של סאלה הופיע ברשימת הנוסעים, כך אמר פרדריק סולאנו, בכיר ברשות התעופה הצרפתית.

רק בשבוע שעבר חתם סאלה על חוזה לשלוש שנים בשווי 15 מיליון לירות שטרלינג במועדון הוולשי קארדיף סיטי. ממועדון הכדורגל נמסר כי הם "חוששים לגורלו" של הכוכב החדש שהחתימו. "אנחנו מאוד מודאגים מהחדשות האחרונות על המטוס הקל שאיבד תקשורת מעל התעלה אתמול בלילה", אמר מהמט דלמן, יו"ר קארדיף סיטי. "אנחנו מחכים לאישור לפני שנוכל להגיד עוד משהו".

 

שעות ספורות לפני שעלה על המטוס, פרסם החלוץ בטוויטר תמונה שלו במדי נאנט ועליה כתב "בפעם האחרונה, להתראות". מנכ"ל הקבוצה, קן צ'ו, מסר כי "היינו בהלם כששמענו שהמטוס שבו שהה סאלה נעלם. אנחנו ממשיכים להתפלל לחדשות טובות".