ראיין לוכטה התנצל: "הייתי צריך להיות זהיר יותר בתיאור האירועים"

עם התפוצצותה של התקרית המביכה של נבחרת השחייה האמריקנית, שאיימה להעיב על ההישגים המדהימים, נאלץ השחיין ששמו נקשר לאירוע לפרסם הודעת התנצלות פומבית. "מדובר במחסום שפה", כתב בחשבון הטוויטר שלו

השחיין האמריקני ריאן לוכטה בריו 2016
השחיין האמריקני ריאן לוכטה בריו 2016 | צילום: רויטרס

"מתנצל": השחיין האולימפי ראיין לוכטה הודיע אחר הצהריים (שישי) כי הוא מתנצל על האירוע המביך בתחנת הדלק בריו דה ז'ניירו, שם בדה יחד עם עוד שלושה שחיינים שוד שלא היה, כך הרשויות בברזיל. בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב לוכטה ש"היה צריך להיות זהיר יותר בתיאור האירועים שעברו עליו ועל חבריו".

עוד על ריו 2016:

 

השחיין האמריקני ריאן לוכטה בריו 2016
השחיין האמריקני ריאן לוכטה בריו 2016 | צילום: רויטרס

השחיין האמריקני אמר גם כי "מדובר במחסום שפה", וכן ש"לא הובן כהלכה". "אני מתחרט על כך שהאירועים הללו זכו לתשומת לב רבה יותר מההישגים הספורטיביים של חבריי לנבחרת האולימפית", כתב עוד.

מוקדם יותר הודיע ראש עיריית ריו דה ז'ניירו, אדוארדו פאז, כי הוא מקבל את התנצלות הוועד האולימפי האמריקני בעקבות התקרית המביכה. עם זאת אמר פאז כי "הוא חש כלפיהם בוז ורחמים".

במסיבת עיתונאים שכינס, אמר שהתנהגות ארבעת השחיינים "לא ייצגה את הרוח הטובה שהפגינה שאר הנבחרת האמריקנית למשחקים האולימפיים", כהגדרתו. כמו כן, הדגיש ש"תיירים אמריקניים מוזמנים תמיד להגיע לריו".