הרחקה משגרירויות ונמלי תעופה: פרטים חדשים בנוגע לתנאי שחרורו של פולארד

לחדשות 10 נודע כי כחלק מההגבלות הרבות שהוטלו על המרגל הישראלי ששוחרר מהכלא לאחר 30 שנים, הוא לא יוכל להתקרב לשגרירויות ישראל, דרום אפריקה, סין ורוסיה. בנוסף נאסרה עליו הכניסה לנמלי התעופה המרכזיים בניו יורק ובניו ג'רזי. עם זאת, אושרו לו גם הקלות בנוגע לתנאי העוצר שהוטלו עליו

ג'ונתן פולארד ואשתו אסתר ליד בית משפט בניו יורק | צילום: רויטרס

פרטים חדשים בנוגע לתנאי השחרור של המרגל הישראלי. כחלק מההגבלות הרבות שהוטלו על ג'ונתן פולארד, ששוחרר לפני כחודש מהכלא האמריקני לאחר 30 שנה, הוא לא יוכל להתקרב למספר שגרירויות ולנמלי תעופה בניו יורק ובניו ג'רזי - כך נודע הערב (שלישי) לחדשות 10.

בשל החשש כי יימלט מארצות הברית, פולארד לא יוכל להיכנס לנמלי התעופה קנדי, לה גווארדיה וניוארק, כמו גם לנמל תעופה בניו ג'רזי ממנו ממריאים מטוסי מנהלים פרטיים. בנוסף הוא לא יוכל להתקרב לשגרירויות ישראל, סין, רוסיה ודרום אפריקה - מדינה שפולארד נחשד בעבר כי ריגל גם עבורה.

עם זאת, בעת האחרונה גם אושרו לישראלי מספר הקלות. כזכור, עם שחרורו הוטל עליו עוצר המחייב אותו להיות בביתו ב-19:00 בכל יום. אך לאחר שפולארד התלונן כי הגבלה זו לא תאפשר לו לשהות בארוחות חג ושבת, אושר לו להתייצב בביתו ב-23:00 בימים שישי ושבת, ובחגים.