ההודעה הדרמטית של מאסק: טוויטר תשנה את שמה - ואת לוגו הציפור

המיליארד שרכש את הרשת החברתית הפופולרית בסוף השנה שעברה הכריז בסדרת ציוצים כי "בקרוב ניפרד מהמותג, ובהדרגה מכל הציפורים", ורמז כי הפלטפורמה תעוצב מחדש בגוונים של שחור ועם סמל בו האות X

מאסק וטוויטר
מאסק וטוויטר | צילום: רויטרס

סוף עידן: איש העסקים המיליארדר ובעלי טוויטר אילון מאסק הודיע היום (ראשון) בחשבון שלו ברשת החברתית כי בקרוב טוויטר תשנה את פניה, כשבכוונתו לשנות את סמל הציפור המוכר לסמל עם האות "X", את עיצוב האתר ואת שמה של הפלטפורמה הפופולרית. מאסק טען כי השינויים עשויים להתבצע כבר הלילה.

בחשבון שלו כתב מאסק כי "בקרוב ניפרד ממותג הטוויטר, ובהדרגה גם מכל הציפורים", ובסדרת ציוצים הוסיף כי עיצוב עם האות X הוא "קרוב להכל" וכתב שהוא רוצה לעצב של האתר מחדש סביב הצבע השחור. מאסק המשיך, והעלה לחשבון שלו מספר תמונות ולוגואים, חלק בצבע שחור וחלקם כוללים את האות X.

מאסק ביצע מספר שינויים בטוויטר מאז השתלטת על הרשת החברתית תמורת 44 מיליארד דולר בסוף חודש אוקטובר, כשבין היתר קיצץ את צוות העובדים באופן דרסטי, הוביל שינויי מדיניות שנויים במחלוקת שהובילו לשיבושים תכופים בשירות, ושינה את הפורמט למתן V כחול לחשבונות, מה שהביא למספר בעיות ברחבי הרשת.

בנוסף, מאסק הזהיר פעם אחר פעם כי טוויטר עלולה להיות בסיכון לפשיטת רגל, כשרק החודש הוא חשף כי לפלטפורמה עדיין יש תזרים מזומנים שלילי עקב ירידה של 50% בהכנסות מפרסום וחובות כבדים.