ארה"ב: שחקן פוטבול התמוטט במהלך משחק - מצבו אנוש

דמאר המלין מקבוצת באפלו בילס ביצע תיקול בשחקן יריב במהלך משחק, קם על רגליו - ונפל על על כר הדשא. פעולות החייאה בוצעו בו בתחומי המגרש, והוא פונה לבית חולים מקומי לעיני השחקנים והאוהדים המודאגים. מדוברות ליגת ה-NFL נמסר: "מצבו קריטי, נספק מידע נוסף כשנוכל"

זמן צפייה: 00:59

שחקן הפוטבול האמריקני דמאר המלין נמצא במצב אנוש לאחר שהתמוטט הלילה (שלישי) במהלך משחק פוטבול בין קבוצתו באפלו בילס לבין קבוצת סיסינטי בנגלס. השחקן ביצע תיקול במסגרת ההתמודדות, קם על רגליו, ואז נפל. בוצעה בו החייאה בתחומי המגרש והוא פונה לבית חולים מקומי. המשחק הופסק בעקבות האירוע, ויחודש במועד אחר.

"המלין קיבל תשומת לב וטיפול מיידי מצוותי הרפואה שבאצטדיון ועל ידי פראמדקים. הוא פונה לבית החולים ונמצא במצב קריטי", נמסר בהצהרה רשמית על ידי ליגת הפוטבול האמריקנית, ה-NFL. "המחשבות שלנו עם דמאר ועם הבאפלו בילס, ואנחנו נספק מידע נוסף כשנוכל", המשיכה ההצהרה. "ה-NFL הייתה בקשר מתמיד עם איגוד השחקנים, אשר הסכים לדחיית המשחק למועד אחר", נאמר.

דמאר המלין מבצע תיקול טרם התמוטט
דמאר המלין מבצע תיקול טרם התמוטט | צילום: רויטרס

על פי צוות השידור של המשחק בערוץ ESPN, המלין קיבל טיפול מיידי לאחר שהתמוטט, ופונה בעזרת אלונקה כשהוא מוקף בשחקנים מודאגים מצד שתי הקבוצות, כשחלקם נושאים תפילות למענו ומצטופפים יחדיו בתחומי המגרש. המלין קיבל חמצן באמבולנס לאחר שפונה מתחומי האצטדיון.

שחקני הקבוצות המומים לאחר התמוטטות המלין
שחקני הקבוצות המומים לאחר התמוטטות המלין | צילום: רויטרס

"הוא פונה לבית החולים והורדם על מנת שיוכלו להכניס אל פיו צינור הנשמה", צייץ בטוויטר סוכנו של השחקן, ג'ורדן רוני. "כרגע מתבצעות בו עוד בדיקות", הוסיף.

שתי הקבוצות היו אמורות לקבל חמש דקות על מנת להתחמם ולחדש את המשחק לאחר המקרה, אך הוא הופסק על מנת לאפשר לשתי הקבוצות זמן להתארגן מחדש. לאחר מכן כאמור החליטו הגופים הרלוונטיים על דחייתו.