תיק האונס נגד שחקן הכדורגל ניימאר נסגר מחוסר ראיות

משטרת סאו פאולו הודיעה שהחקירה נגד כוכב נבחרת ברזיל הסתיימה, וכי ההחלטה הסופית תתקבל על ידי התביעה בתיק ב-15 הימים הקרובים. דובר הכדורגלן לא הגיב להודעת המשטרה

זמן צפייה: 01:14

משטרת סאו פאולו סגרה הלילה (שלישי) את תיק האונס נגד כוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן, ניימאר דה סילבה סנטוס, מחוסר ראיות. בשלב זה חומרי החקירה יועברו ממשטרת סאו פאולו לפרקליטות, שהודיעה כי היא משעה את התיק וההחלטה הסופית בנושא תתקבל ב-15 הימים הקרובים.

במהלך בחינת החומרים, יהיה על הפרקליטות להעריך את המקרה ולהגישו לשופט, שיכריע בתיק. דוברו של הכוכב הברזילאי מסר לסוכנות הידיעות AFP כי אינו יכול להגיב להודעת המשטרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תלונה בגין אונס נגד ניימאר: "כפה יחסי מין באלימות"

אישה כבת 50 נורתה בלוד – מצבה בינוני עד קשה

סירב לתת טביעת אצבע בשבת – וספג אלימות קשה משוטרים • תיעוד

ניימאר
ניימאר | צילום: רויטרס

החקירה נפתחה לאחר שהדוגמנית הברזילאית נג'ילה טרינידאג'י התלוננה כי שחקן הכדורגל תקף אותה במלון בפריז בחודש מאי.

בתגובה לתלונה, ניימאר פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, שבו אמר: "מאשימים אותי באונס, זו מילה כבדה מאוד, מאוד חזקה, זה מה שקורה עכשיו. מה שקרה ביום הזה היו יחסים בין גבר לאישה בין ארבע קירות, משהו שקורה בכל בית". כמו כן, אמר כי מדובר בסחיטה.

Ligue 1 Angers V Paris St Germain
שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר | צילום: רויטרס

לפי הדיווח באתר הברזילאי "גלובו" אודות המקרה, בחקירה טענה טרינידאג'י כי היא הכירה את השחקן הברזילאי באינסטגרם והוא הציע לה להיפגש בפריז. עוזרו של ניימאר שלח לה כרטיס טיסה, לדבריה, וב-15 במאי היא הגיעה למלון שאליו הוזמנה.

בהמשך, אמרה שהשחקן הגיע למלון באותו לילה "ככל הנראה שיכור", והם דיברו "והתלטפו". "עם זאת, בשלב מסוים, ניימאר הפך אגרסיבי, ובאלימות כפה יחסי מין בניגוד לרצון הקורבן", נכתב בתצהיר המשטרה, על פי הדיווח.

עוד הוסיפה כי יומיים לאחר מכן היא חזרה לביתה בברזיל, וטענה כי לא התלוננה למשטרת פריז על האונס מאחר והיא הייתה "מזועזעת רגשית ופחדה להגיש תלונה במדינה זרה".