אחרי מציאת גופות ילדים במזוודות: חיפוש אחר אישה מסתורית

במסגרת החקירה שעורכת משטרת ניו זילנד לאחר שגופות ילדים התגלו במזוודות ישנות, במשטרת סיאול מדווחים שהאינטרפול פנה אליהם בבקשה למצוא אישה שנמצאת בדרום קוריאה, וייתכן כי היא אמם של הילדים

בית המשפחה שמצאה את גופות הילדים במזוודות בניו זילנד
בית המשפחה שמצאה את גופות הילדים במזוודות בניו זילנד | צילום: רויטרס

משטרת סיאול סיפקה היום (שני) מידע על התפתחות בחקירת פרשת גופות הילדים שנמצאו בניו זילנד בשבוע שעבר בתוך מזוודות, כך מדווחים בעיתון הבריטי "הגרדיאן". ממשטרת סיאול נמסר כי הרשויות בניו זילנד מאמינים שקרובת משפחה של הילדים נמצאת בדרום קוריאה. טרם ידועים פרטים על מקום הימצאה והאם יצרו איתה קשר.

לפי הדיווחים בסיאול, משטרת ניו זילנד ביקשה את אישורם בנוגע להימצאותה של האישה במדינה, לאחר שמצאו קשר משפחתי אפשרי בינה לבין הילדים, שגופותיהם התגלו במזוודות ששכבו ביחידת איחסון במשך שנים. בקשה לאתר את האישה הוגשה באמצעות האינטרפול, אך גורם במשטרת סיאול אמר לערוץ תקשורת בדרום-קוריאה שהם לא יחפשו את אותה אישה אלא אם יוגש צו מעצר בעניינה.

צוותי מז''פ ומשטרה בזירה בה נמצאו גופות הילדים במזוודות בניו זילנד
צוותי מז''פ ומשטרה בזירה בה נמצאו גופות הילדים במזוודות בניו זילנד | צילום: רויטרס

מדובר באישה ניו-זילנדית אשר ילידת סיאול, שנחתה במדינה ב-2018 אך מאז לא דווח כי עזבה את הארץ. טרם אושר, אך לפי גיל האישה וכתובתה הישנה ייתכן כי היא אימם של הילדים. במשטרת ניו זילנד סירבו להגיב היום על הדיווח של דרום קוריאה, אך כן אישרו בעבר כי הם עובדים עם האינטרפול.

הפרשה החלה ביום חמישי בשבוע שעבר, כאשר משפחה בניו זילנד קנתה מספר פריטים מיחידת איחסון ישנה במכירה פומבית, וכשהגיעו לביתם פתחו את המזוודות הישנות שרכשו והזדעזעו לגלות גופות של ילדים בני 5-10 בתוכן. לפי משטרת ניו זילנד, הילדים מתו לפני מספר שנים, והמזוודות נמצאות ביחידת האחסון מזה שלוש או ארבע שנים.