בזמן התקלה בפייסבוק: 70 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו לטלגרם

ענקית הרשת החברתית הודיעה כי במהלך קריסת המערכות של פייסבוק שנמשכה 6 שעות, עשרות מיליוני בני אדם נרשמו לשירותי האפליקציה שהמשיכה לפעול כרגיל. מייסד טלגרם: "מקבלים בברכה את הפליטים"

זמן צפייה: 02:46

70 מיליון משתמשים חדשים נרשמו לאפליקציית המסרונים טלגרם, זאת במהלך הקריסה בת 6 השעות אמש ברשות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם ווטסאפ - כך הודיע הערב (שלישי) פבל דורוב, מייסד היישומון.

"קצב הצמיחה היומי של טלגרם עלה מעל לנורמה, ואנחנו מקבלים בברכה את 70 מיליון הפליטים החדשים מהרשתות החברתיות", מסר דורוב בעמוד הטלגרם האישי שלו. כמו כן, אמר דורוב כי משתמשים אמריקנים חשו בהאטה מסוימת בקצב ההעלאה עקב כמות המשתמשים הרבה שנרשמה במקביל.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרות מתמחים חתמו על מכתבי התפטרות: לא נקבל "פייק מתווה"

הרצוג נחת באוקראינה: "לעם היהודי יש כאן עבר מפואר"

עסקת ענק: ישראל תמכור לצ'כיה מערכות נ"מ בסך 620 מיליון דולר

אייקון וואטסאפ
אייקון וואטסאפ | צילום: גטי אימג'ס

כאמור, משמתמשים בעולם דיווחו אמש על תקלה בטעינת פייסבוק, אינסטגרם ו-וואטסאפ. בעקבות התקלה, מניית פייסבוק ירדה ב-5%. בנוסף, נרשמו בעיות תקשורת בחברות הסלולר האמריקניות.הערב, פרסמה פייסבוק הסבר לקריסה לפיה בטעות יצאה פקודה שניתקה את מרכזי הנתונים של פייסבוק ברחבי העולם וגרמה לעובדים לאבד גישה לכלים פנימיים, כולל אלו המשמשים אותם לתיקון בעיות מהסוג הזה. בנוסף, פייסבוק לא הצליחה לעצור את הפקודה שגרמה להפסקה במשך שעות רבות.