משפחתו של ברוס ויליס חושפת: השחקן לוקה בדמנציה מתקדמת

לאחר שבשנה שעברה הודיעה משפחת ויליס כי הכוכב ההוליוודי לקה באפאזיה, הפרעה שפמה ביכולת הדיבור, הקריאה וההבנה שלו, אשתו של ויליס שיתפה פוסט ברשת החברתית ובו כתבה מצבו הידרדר וכעת הרופאים איבחנו אצלו דמנציה פרונט-טמפורלית. "מתרגשים מכמויות האהבה, החמלה שלכם תעזור לנו לעזור לברוס"

ברוס וויליס בפסטיבל סאנדנס 2012
ברוס וויליס בפסטיבל סאנדנס 2012 | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

משפחתו של הכוכב ההוליוודי ברוס ויליס אישרה הערב (חמישי) בפני התקשורת העולמית כי השחקן אובחן בדמנציה. אשתו, אמה המינג ויליס, שיתפה תמונה של בעלה בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה שמצבו הרפואי של בעלה השחקן הידרדר מאז שאובחן עם הפרעת אפאזיה בשנה שעברה.

באביב 2022 הודיעה משפחתו של ויליס כי הוא לוקה באפאזיה, שגורמת להפרעות בכישורי השפה - דיבור, קריאה והבנה - הפרעה שנגרמת על ידי פגיעה עצבית במוח. "מאז", כתבה אמה בפוסט ברשת החברתית, "מצבו של ברוס התקדם ויש לנו אבחנה ספציפית יותר: דמנציה פרונט-טמפורלית (ידועה גם כ-FTD). לצערנו, קשיים בתקשורת הם רק חלק מהסימפטומים שמאפיינים את המחלה של ברוס. זה כואב, אך לפחות מנחם שיש לנו אבחנה ברורה".

ברוס וויליס ואמה המינג
ברוס וויליס ואשתו אמה המינג וויליס | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

עוד כתבה אמה ויליס: "ברוס תמיד האמין שצריך להשתמש בקול כדי לעזור לאחרים, וכדי להעלות מודעות לנושאים חשובים לכלל ולפרט. אנחנו יודעים בליבנו שאם הוא היה יכול, הוא היה רוצה להאיר את תשומת לב העולם לאלה שמתמודדים עם המחלה המשתקת הזאת, וכיצד היא משפיעה על המוני בני אדם ומשפחותיהם".

עוד הוסיפה אשתו של השחקן: "ברוס תמיד מצא את האושר בחיים, ועזר לכל מי שהכיר לעשות כך. אנחנו מתרגשים מכמויות האהבה שאתם מרעיפים על הבעל, האבא והחבר שלנו בזמנים קשים אלו. החמלה המתמשכת שלכם, ההבנה והכבוד יעזרו לנו לעזור לברוס לחיות את החיים המלאים ביותר שניתן".