ממשלת איטליה הציעה: הקרב בין מאסק לצוקרברג ייערך בקולוסיאום?

ה"מלחמה הקרה" בין שני המיליארדרים נמשכת, ולאחר שמאסק הציע לפתור את הסכסוך בין השניים בקרב כלוב, שר התרבות האיטלקי הציע לערוך אותו בשדה הקרב האגדי ביותר בעולם - הקולוסיאום ברומא

מארק צוקרברג ואילון מאסק

ה"מלחמה הקרה" בין שני המיליארדרים אילון מאסק ומארק צוקרברג נמשכת, ולאחר שבשבוע שעבר פורסם כי מאסק הציע לפתור את הסכסוך בין השניים בקרב כלוב, גורם רשמי בממשלת איטליה מציע לערוך את הקרב בשדה הקרב האגדי ביותר בעולם - הקולוסיאום ברומא, כך דווח היום (שישי) באתר TMZ.

לפי הדיווח, שר התרבות האיטלקי ג'נארו סאנג'וליאנו פנה לצוקרברג לפני כמה ימים והציע את הקולוסיאום כזירה אפשרית לקרב בינו לבין מאסק. מייסד טסלה ובעלי הרשת החברתית טוויטר הגיב בציוץ שפרסם ובו נכתב: "יש סיכוי שהקרב ייערך בקולוסיאום".

בקולוסיאום, אחד משבעת פלאי תבל שנבנה לפני כמעט אלפיים שנה, לא נערכו אירועים גדולים מזה מאות שנים, ובתוך האמפי ניתן להושיב בו זמנית רק כמה מאות צופים. המוזיקאי פול מקארטני הופיע בקולוסיאום בשנת 2003, במופע צדקה בפני 400 אנשים, אך מלבד ההופעה הזו נערכו כל האירועים האחרים מחוץ למבנה.

הקולוסיאום ברומא
הקולוסיאום ברומא | צילום: רויטרס

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי בעקבות ההתגרויות ההדדיות בין השניים, לאור רצונו של מייסד פייסבוק לפתח רשת מתחרה לטוויטר, מאסק כתב כי יהיה מוכן לקרב כלוב בין השניים - וצוקרברג לא נשאר חייב, ביצע צילום מסך לציוץ של מאסק והעלה סטורי ברשת החברתית בו כתב בצורה מודגשת: "תשלח לי מיקום".

מן העבר השני, מאסק לא נשאר חייב, ולאחר שצוקרברג השיב בחיוב לקיום הקרב הוא צייץ: "יש לי מהלך נהדר שנקרא כלב הים, בו אני שוכב על היריב שלי ולא עושה כלום". לאחרונה פורסם כי מנהל המוצר הבכיר של מטא אמר בישיבה כי הוא "תמיד חשב שטוויטר צריכה להיות עם מיליארד משתמשים", והוסיף כי "יש ניסיון ליצור גרסה של טוויטר שתנוהל בצורה שפויה".