גל התפטרויות בטוויטר: משרדי החברה נסגרו בפני העובדים

במכתב שנשלח לעובדים נכתב כי בנייני המשרדים בסן פרנסיסקו ייסגרו זמנית, זאת על רקע הדיווחים כי מספר רב של אנשי צוות עזבו, לאחר שהבעלים החדש אילון מאסק קרא להם ל"עבוד שעות ארוכות בעצימות גבוהה" - או לעזוב. בחשבון הטוויטר הפרטי שלו צייץ מאסק תמונה ובה נראית ה"מצבה" של טוויטר

הציוץ של אילון מאסק
הציוץ של אילון מאסק | צילום: מתוך הטוויטר של אילון מאסק

טוויטר הודיעה הלילה (שישי) לעובדיה כי בנייני המשרדים של החברה בסן פרנסיסקו ייסגרו זמנית, וייפתחו מחדש ביום שני, מבלי שציינה את הסיבה למהלך. ההודעה הגיעה על רקע הדיווחים כי מספר רב של אנשי צוות עזבו את החברה, לאחר שהבעלים החדש אילון מאסק קרא להם ל"עבוד שעות ארוכות בעצימות גבוהה" - או לעזוב.

"נא להמשיך לציית למדיניות החברה על ידי הימנעות מלדון במידע סודי של החברה ברשתות החברתיות, עם העיתונות או בכל מקום אחר", נכתב בהודעת החברה לעובדים, וההודעה על הסגירה הזמנית של המשרדים מרמזת כי עובדים רבים התפטרו מכיוון שלא קיבלו את התנאים החדשים של מאסק.

הבוקר צייץ מאסק בחשבון הטוויטר שלו תמונה ובה נראית ה"מצבה" של טוויטר. כזכור, מאסק רכש את החברה בחודש החברה בעסקה בשווי 44 מיליארד דולר, ובתגובה לשאלה בנוגע לחששות שהרשת החברתית הוותיקה עומדת על סף סגירה הוא צייץ: "האנשים הטובים ביותר נשארים, אז אני לא מודאג במיוחד".