ארה"ב: מואשם ברצח אחיו הרוקח כי "הרעיל אנשים" בחיסוני קורונה

לאחר שירה בקשישה וגנב את רכבה, ג'פרי ברנהאם בן ה-46 מואשם שנסע לבית אחיו וגיסתו וירה בשניהם לאחר שהאמין ששיתפו פעולה עם הממשלה במטרה להרוג אנשים עם חיסוני הקורונה

ג'פרי ברנהאם, שחשוד ברצח אחיו | צילום: תמונת מעצר

גבר בן 46 ממרילנד שבארצות הברית הואשם אמש (רביעי) ברצח שלושה אנשים, כולל אחיו, לאחר שהאמין ש"הרעילו אנשים" בעזרת זריקות חיסונים לקורונה. הגבר, ג'פרי ברנהאם, רצח את אחיו, שעבד כרוקח, בריאן רובינט בן ה-58, אשתו קלי רובינט ואישה נוספת בת 83.

על פי החשד ברנהאם הגיע לבית הקשישה, רבקה ריינולדס, ירה בה וגנב את רכבה. יום אחר מכן הוא נסע ברכב הגנוב לבית אחיו וגיסתו וירה בשניהם. ממסמכי בית המשפט עולה כי אמו של ברנהאם התקשרה למשטרה מחשש לבריאות הנפשית של בנה ויציבותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משפחתה של ליטל יעל מלניק מאשימה: "כולם ידעו שיש בעיה"

גם אחרי החגים: לילה במלון בפריז או לונדון – זול יותר מבת"א

דיווח: מצרים תאפשר הקלות במעבר רפיח – ואף ייצוא מהרצועה

שוטרים שחיפשו בביתו מצאו קופסה ובה כדורים זהים לאלו ששימשו לרצח. "אמו סיפרה למשטרה כי הוא התכוון להתעמת עם אחיו בעקבות עיסוקו בחיסונים", נכתב במסמכים.

עוד נכתב כי ברנהאם דיבר עם אמו רבות וטען שהממשלה מרעילה אנשים בעזרת החיסונים. הוא חזר על הטענה כי אחיו "יודע משהו". לאחר הרציחות סיפר ברנהאם לאדם אחר כי הוא יראה אותו בטלוויזיה וסיפר לו שוב על אחיו ש"הורג אנשים עם חיסוני הקורונה".