ניו זילנד: גופות ילדים נמצאו במזוודות - האם חשודה ברצח

על פי החשד, האם בת ה-42 נמלטה לדרום קוריאה ונעצרה כבזכות שיתוף פעולה בין רשויות החוק של שתי המדינות וצוות אינטרפול. המזוודות עם שתי הגופות נרכשו במכירה פומבית על ידי משפחה אחרת - אשר דיווחה על האירוע. צו הסגרה הוגש כנגד החשודה

שוטרים בזירה בה נמצאו מזוודות עם שרידי הילדים באוקלנד, ניו זילנד
שוטרים בזירה בה נמצאו מזוודות עם שרידי הילדים באוקלנד, ניו זילנד | צילום: רויטרס

אזרחית ניו זילנד בת 42 נעצרה בדרום קוריאה בחשד לרצח של שני ילדיה לפני כארבע שנים, כך דווח אתמול (חמישי) ב-BBC הבריטי. גופותיהם של הילדים נמצאו בתוך שתי מזוודות לפני כחודש, ועל פי החשד האם נמלטה לדרום קוריאה לאחר הרצח.

על פי הדיווח, גופות הילדים, בני 7-10, נמצאו בתחילת אוגוסט באוקלנד, העיר הגדולה בניו זילנד. הגופות אוחסנו בתוך שתי מזוודות שנקנו במכירה פומבית על ידי משפחה אחרת, שלא הצליחה להתאושש ממה שגילתה בפנים. לאחר חקירה, המשטרה הצליחה לקשר בין שתי הגופות לבין האם.

כלי תקשורת מקומיים בניו זילנד דיווחו כי בשנים שלפני הרצח התגוררה האם באוקלנד, יחד עם הילדים ועם אביהם, שנפטר מסרטן לפני האירוע. סביהם וסבתם של הילדים עדיין חיים במדינה. משטרת ניו זילנד, שהגישה בקשה להסגיר את החשודה, סיפרה כי מעצר של אזרחית מעבר לים נחשב לתהליך מורכב, ובסופו של דבר היא נעצרה בפשיטה של המשטרה המקומית על דירתה, בזכות שיתוף פעולה בין רשויות החוק של שתי המדינות וצוות אינטרפול.