"רצתה ילד נוסף": תושבת שיקגו מואשמת ברצח הצעירה ההרה בארה"ב

כתב אישום הוגש נגד קלריסה פיגורואה, שמחקירת האירוע עולה כי ביצעה לכאורה את הרצח כדי לגדל עוד ילד – לאחר מות בנה לפני כשנתיים. בן זוגה ובתה מואשמים במעורבות במעשה

זמן צפייה: 01:44

כתב אישום הוגש היום (שישי) בשיקגו שבארצות הברית נגד קלריסה פיגורואה, בגין רצח הצעירה מרלן אוצ'ואה-לופז. הצעירה ההרה בת ה-19 הוכרזה כנעדרת לפני כחודש, ונראתה לאחרונה כשהלכה לקנות בגדי תינוקות מאישה שהכירה בפייסבוק. השבוע, כזכור, נמצאה גופתה בדירה בעיר, כשבטנה חתוכה והעובר נעדר.

על פי חקירת המשטרה, פיגורואה חנקה את הצעירה למוות ולאחר מכן חתכה את בטנה ו-"יילדה" את התינוק. להערכת החוקרים, המניע לרצח היה רצונה לגדל ילד נוסף – שנתיים לאחר מות בנה הביולוגי ממחלה. בן זוגה של הנאשמת ובתה נאשמים במעורבות והסתרת הרצח. "מילים לא יכולות לתאר כמה מטלטלים ומטרידים האישומים נגדה", אמר מפקד המשטרה שליווה את התיק.

עוד בחדשות 13:

ספורטאיות טוענות: "נייק ביטלה חסותה לאחר שנכנסנו להיריון"

במהלך טיפוס על הר געש: ישראלי בן 33 נהרג בטרק בצ'ילה

דיווח: משחתות אמריקניות חצו את מצר הורמוז הסמוך לאיראן

התינוק שפונה מהדירה שבה אותרה הצעירה
התינוק שפונה מהדירה שבה אותרה הצעירה

הגורמים שטיפלו במקרה אמרו כי התינוק פונה לבית חולים יחד עם פיגורואה - שטענה כי מדובר בבנה. עם זאת, לדבריהם טענותיה אינן נכונות. בתקשורת המקומית אף נטען כי מדובר בבנה של אוצ'ואה-לופז.

"אנו מאמינים שהיא נרצחה, ושלאחר מכן התינוק הוצא מתוכה בכוח", מסר בתחילת השבוע דובר משטרת שיקגו. כמו כן, נודע כי המשטרה עצרה ארבעה אנשים לחקירה במעורבות במעשה, אך סירבה למסור פרטים נוספים.