בריטניה: מאסר עולם לגבר שהתעלל מינית ביותר ממאה גופות

דיוויד פולר בן ה-67, שעבד כחשמלאי בבית חולים, תיעד עצמו במשך יותר מעשור כשהוא מתעלל מינית במעל 102 גופות של נשים מגיל 9 ועד 100. בנוסף, הורשע שרצח שתי נשים לפני מעל 30 שנה כדי להתעלל בגופותיהן

Kzcwpc
דיוויד פולר | צילום: המשטרה המקומית

דייוויד פולר בן ה-67 מבריטניה נשפט אמש (רביעי) לשני מאסרי עולם ול-12 שנים נוספות במאסר לאחר שהורשע כי רצח שתי נשים והתעלל מינית בגופותיהן וכן בהתעללות מינית בלפחות 102 גופות בבית החולים בו עבד. את מאסרי העולם קיבל בגין תקיפה מינית של וונדי קנל וקרולין פירס בשנת 1987 בשתי מקרים נפרדים.

פולר, שעבד כחשמלאי בבית חולים, נתפס 33 שנה לאחר הרציחות בזכות פריצת דרך בתחום ה-DNA. הוא התעלל, כאמור, בגופות של לפחות 102 נשים, ביניהן גופת ילדה בת 9, שתי בנות 16 וקשישה בת 100. במהלך חקירת המשטרה בביתו, התגלה כי פולר תיעד עצמו מתעלל בגופות במשך מעל עשור.

Vtreyd
וונדי קנל וקרולין פירס | צילום: המשטרה המקומית

בפסק הדין, הוא כונה על ידי השופטת, "נשר שבוחר את הקורבנות שלו מבין המתים. אתה תבלה כל יום לשארית חייך בבית הכלא". עוד הוסיפה השופטת כי המניע לרצח היה מיני: "ברגע שרצחת את הנשים האלו בילית איתן זמן על מנת לספק את הסטייה המינית שלך. המעשים שלך חותרים נגד הצדק והמוסר והם בלתי מתקבלים על הדעת".

Tozjde
תעודת עובד בית החולים של פולר | צילום: המשטרה המקומית

אמה של בת ה-9, שהייתה קורבן להתעללות מצדו לאר מותה, סיפרה כי המחשבה הזו "תרדוף אותי לעד ולמשך כל חיי. הכאב שלי, האשמה שאני מרגישה על כך שהשארתי ואתה בבית החולים, המקום שאמור להיות בטוח. אין לי כלום, שום דרך לסגור מעגל, איך אוכל לפצות אותה על כך? איך אוכל לחשוב על גופה הקטן שחולל ונהרס על ידי האיש המתועב הזה?".

Cluwts
ההארד דיסק שנמצא בביתו, מוחבא מאחורי שידת מגירות | צילום: המשטרה המקומית

כעת, במשטרה המקומית בוחנים מקרי רצח, היעלמות ואונס נוספים שלא פוענחו בכל האזור. לדבריהם, יש סיכוי גדול שפולר אחראי על מקרים נוספים.