זעזוע בבריטניה: אם ובן זוגה הורשעו ברצח בן 9 באמבטיה קפואה

עונשי מאסר ארוכים נגזרו על בני הזוג לאחר שהורשעו ברצח המזעזע של אלפי סטיל בן ה-9, שהיה בנה של האישה. התביעה תיארה את המוות של הילד כסיום עגום למסע שפל ואלים נגדו - וחשפה כי על גופתו של הילד נמצאו יותר מ-50 סימני אלימות קשים במיוחד

הילד שנרצח על ידי אמו ובן זוגה, אלפי סטיל

תיק רצח שהיכה גלים בממלכה הבריטית הגיע היום (חמישי) לכדי סיום, כאשר בני הזוג קרלה סקוט ודירק האוול נמצאו אשמים ברצח אלפי סטיל בן ה-9, בנה של סקוט, שנמצא מת באמבטיה קפואה בה הוכרח לשהות כצורת ענישה. על גופו של הילד נמצאו מעל ל-50 פציעות שונות על ידי הכוחות שהגיעו אל הזירה.

שכנים סיפרו על צרחות ואלימות שספג הילד, שלעיתים נאלץ לישון מחוץ לביתו כעונש מהמבוגרים האחראים עליו. בנוסף, התביעה הציגה לבית המשפט ראיות פורנזיות שהוכיחו כי הילד ספג באופן קבוע מכות מנעליים, חגורות וחפצים כבדים שפגעו בגופו.

בעקבות הרצח המזעזע, האם נשלחה ל-17 שנים בכלא ונמצאה אשמה בהריגה של הילד, בעוד שבן זוגה נשלח למאסר עולם ולפחות 32 מאחורי סורג ובריח לאחר שנמצא אשם ברצח עצמו. האם הייתה זו שהתקשרה למשטרה על לאחר מותו של בנה, וסיפרה לשוטרים שהגיעו למקום כי אלפי נרדם באמבטיה וכך למעשה נפטר, אך לאחר בדיקת הכוחות המציאות העגומה בה נאלץ לחיות הילד במשך 9 שנים נחשפה.