אינדונזיה: גופתה של אישה נמצאה בתוך נחש באורך 7 מטרים

ג'אהרה בת ה-54 אותרה בשלמותה כשהיא ללא רוח חיים בלוע של נחש פיתון ענק. בעלה החל לחפש אחריה לאחר שלא שבה מאיסוף גומי ממטע במחוז ג'מבי, וכעבור זמן מה נתקל בנחש כשבמרכז גופו הבחין בנפיחות, שעשויה להצביע על כך שהנחש אכל "משהו גדול"

זמן צפייה: 00:37

גופתה של אישה אינדונזית בת 54 בשם ג'אהרה, נמצאה בלוע של נחש פיתון ענק שאורכו 7 מטרים. לאחר שלא שבה מאיסוף גומי ממטע במחוז ג'מבי, בעלה החל לחפש אחריה וכעבור זמן מה, הוא מצא את הנעליים שלה, את הסנדלים, הג'קט, מטפחת הראש ואת הסכין ששימשה אותה לאיסוף.

ביום למחרת, בעלה שב לאזור במטרה להמשיך בחיפושים אחריה, כשלפתע נתקל בנחש פיתון עצום, באורך של 7 מטרים, כשבמרכז גופו הבחין בנפיחות שעשויה להצביע על כך שהנחש אכל "משהו גדול". במהרה, בעלה הבין שמדובר באישתו שנבלעה על ידי הנחש. "התברר שהאישה שחיפשנו הייתה בבטנו של הנחש", סיפר ראש הכפר שסמוך למטע הגומי.

הנחש לאחר שהוצאה ממנו גופתה של ג'אהרה
הנחש לאחר שהוצאה ממנו גופתה של ג'אהרה | צילום: ViralPress

אנשי הכפר מטפלים בגופת הנחש
אנשי הכפר מטפלים בגופת הנחש | צילום: ViralPress

המתגוררים בכפר הממקום סמוך למטע הגומי הגיעו למקום וסייעו לבעל לחלץ את אישתו מגוף הנחש. הם החלו לחתוך את גופו עד שהבחינו בגופתה של ג'אהרה. "ככל הנראה הנחש הכיש את ג'אהרה, חנק אותה ולאחר מכן בלע אותה" בשלמותה, הוסיף ראש הכפר שהעריך שזה נמשך לפחות שעתיים.