ארה"ב: נעדר מגיל 17 - ואותר אחרי 8 שנים

רודי פאריאס מטקסס הוציא את שני כלביו לטיול בשנת 2015, אך הכלבים נמצאו בלעדיו והוא לא שב הביתה. 8 שנים לאחר ההיעלמות המסתורית, הוא נמצא כשהוא בחיים - אך עדיין לא ברור היכן היה במהלך הזמן הזה. "זה פשוט נס"

הנעדר שאותר, רודי פאריאס
הנעדר שאותר, רודי פאריאס | צילום: צילום מסך

רודי פאריאס, כיום בן 25, נעלם בחודש מרץ 2015, כשהיה רק בן 17, בעת שהוציא את שני כלביו לטיול ליד ביתו ביוסטון, טקסס שבארצות הברית אך הכלבים נמצאו בלעדיו. אתמול (ראשון), יותר משמונה שנים לאחר שנראה בפעם האחרונה, הוא אותר בחיים כשהוא כבר בן 25, ומה שעבר עליו במשך השנים האלה נשאר עדיין בגדר תעלומה, כך לפי דיווח ברשת NBC.

המרכז לנעדרים בטקסס הודיע בשבת כי פאריאס, שהיה מוקד של דאגה לאומית, אותר על ידי אדם אנונימי כשהוא שוכב מחוסר הכרה מחוץ לכנסייה. אותו אדם התקשר למוקד 911, וכעת פאריאס מתאושש בבית החולים מסיבות שלא נמסרו. הוא ממעט לדבר אך בני משפחתו אמרו שהוא סבל מדיכאון ופוסט טראומה, במיוחד לאחר שאיבד את אחיו הגדול בתאונת אופנוע שנים קודם להיעלמותו. בנוסף, הוא סובל מאסתמה.

רודי פאריאס בבית החולים
רודי פאריאס בבית החולים | צילום: צילום מסך

"הוא ראה את החבר הכי טוב שלו מת ממש מולו", אמרה באפריל 2015 ברנדה פרדייז, חוקרת פרטית שנשכרה על ידי משפחת פאריאס. "אחיו היה החבר הכי טוב שלו בעולם. הוא פשוט עבר כל כך הרבה, יותר מאשר כל אחד בגילו צריך לעבור אי פעם". משטרת יוסטון לא חשדה בפלילים אך משפחתו הייתה מודאגת, במיוחד לאור הזמן שחלף.

עוד אמרה פרדייז באותה שנה כי "המשפחה הזו עברה כל כך הרבה. מה שלא קרה, אמא צריכה תשובות לגבי בנה". הוא נמצא כשלגופו חבלות שונות, חתכים ודם שנמצא בשערו, מה שמתאים לתסמינים של התעללות, כך לפי דיווח ברשת ABC, אך עם זאת, עדיין לא ברור היכן הוא היה ומדוע עזב.