"לא ציפיתי שזה יקרה אי פעם": הכלבה האבודה נמצאה - לאחר 12 שנה

זואי הכלבה הלכה לאיבוד כשהייתה בת שנה בלבד. 12 שנים לאחר מכן התקשר השוטר לבעליה וסיפר כי היא נמצאה זרוקה לצד הדרך, כ-100 ק"מ מהמקום ממנו נעלמה בשנת 2010. "היא הייתה בהלם מוחלט"

זמן צפייה: 00:32

הכלבה זואי, שהלכה לאיבוד בקליפורניה לפני לא פחות מ-12 שנים, כשהייתה בת שנה בלבד, התאחדה עם בעליה השבוע. זואי נמצאה לאחר שנזרקה מרכב באזור כפרי, כ-100 ק"מ מבית משפחתה ואותרה על ידי אדם שהתקשר למשטרה ודיווח על כלבה שנראית זקנה וחולה לצד הדרך.

הבעלים מישל והכלבה זואי במפגש ראשון לאחר 12 שנים
הבעלים מישל והכלבה זואי במפגש ראשון לאחר 12 שנים | צילום: משרד השריף של סן חואקין

כאשר השוטר סרק את השבב שלה, הוא גילה שהיא נעדרת מאז שנת 2010, זמן כה רב עד שעל פי השבב, הייתה זואי רשומה כמתה. השוטר ברנדון לוין, שסרק את זואי, קיבל את פרטי הקשר של בעליה מחברת השבבים, ומצא שעדיין יש לה את אותו מספר טלפון נייד. הוא אמר: "היא הייתה בהלם מוחלט".

"בהחלט לא ציפיתי שזה יקרה אי פעם, אז אני ממש מתרגשת", אמרה מישל הבעלים של זואי. מישל סיפרה כי זואי אומצה יחד עם אחותה התאומה ממכלאה כשהיו בנות כחצי שנה, וזואי חיה עימה חצי שנה נוספת לפני שנעלמה כשהמשפחה יצאה לחנות לכ-20 דקות, וכשחזרו היאר כבר לא הייתה שם. "אני נרגשת ומלאת תקווה להחזיר אותה, לרפא אותה ולתת לה לחיות את שארית חיה".

הבעלים מישל והכלבה זואי במפגש ראשון לאחר 12 שנים
הבעלים מישל והכלבה זואי במפגש ראשון לאחר 12 שנים | צילום: משרד השריף של סן חואקין