עם ספר חדש ומעמד של סופרסטאר: מישל אובמה כובשת את לב הציבור

יותר משנתיים לאחר שעזבה את הבית הלבן, רעיית הנשיא לשעבר היא כיום האישה הפופולרית ביותר בארה"ב. בספרה החדש היא נחשפת ומספרת על הקשיים להיכנס להיריון, ועל הסיבה שלעולם לא תסלח לטראמפ

זמן צפייה: 05:51

לגברת הראשונה לשעבר, מישל אובמה, יש מעמד של סופרסטארית - גם יותר משנתיים אחרי שעזבה את הבית הלבן. היא פופולרית בהרבה מהנשיא טראמפ, מבעלה ברק, או מהגברת הראשונה הנוכחית מלניה טראמפ.

הספר שכתבה זכה לאהדה נרחבת, ובו אנחנו מתוודעים למישל שלא הכרנו. היא מספרת בו על מאבקה להפוך לאם, על ההרגשה של להיות מה שהיא מכנה "אישה פגומה" בשל קשייה להיכנס להריון, ועל הצורך בייעוץ זוגי כדי לתחזק את הקשר עם בעלה, ברק.

מישל אובמה בחתימות על ספרה
מישל אובמה בחתימות על ספרה | צילום: רויטרס

עם טראמפ, שעודד והפיץ את עלילת הכזב על בעלה שלא נולד בארה"ב, יש לה חשבון פתוח. "טראמפ סיכן את שלומי ואת שלום בנותי", טוענת מישל, ועל כך היא אינה סולחת לו. טראמפ עצמו, ניצל את הביקורת שמתחה עליו, כדי לתקוף את בעלה.

רבות לפניה ניצלו מסע לקידום הספר הפופולרי שכתבו למטרות אחרות כמו ריצה לתפקיד ציבורי, כפי שעשתה הילרי קלינטון בשעתו. אבל מישל, שחורשת את האולפנים ואת תכניות הבידור בארה"ב, משאירה את השאיפות הפוליטיות, אם אלה קיימות בכלל, מאופסנות במגירה. יתכן שבניגוד להילרי קלינטון, שהשנים שחייתה בבית הלבן רק הגבירו אצלה את התיאבון לשוב אל החדר הסגלגל, אצל מישל זו היתה חוויה חד פעמית.