עכשיו זה סופי? "מסי סיכם בפ.ס.ז' לשנתיים"

הסאגה סביב כוכב הכדורגל צפויה להסתיים היום. לפי הדיווחים, הארגנטיני סיכם סופית עם מועדון הפאר הצרפתי תמורת 35 מיליון אירו לעונה. מסי נחת בפריז לקראת החתימה; ניימאר ברך: ״אנחנו שוב יחד״

זמן צפייה: 01:23

סוף הטלנובלה: מסי נחת בפריז לקראת החתימה עם קבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן. ניימאר בירך אותו: ״אנחנו שוב יחד״

בתקשורת העולמית מדווחים אחר הצהריים (שלישי) כי כוכב הכדורגל ליאו מסי סיכם סופית בקבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן על חוזה לשנתיים שבמהלכו ירוויח סביב 35 מיליון אירו לעונה, ולפי דיווח נוסף הוא כבר הגיע לשדה התעופה בברצלונה. השחקן והקבוצה יוכלו להאריך את החוזה בשנה נוספת עד ליוני 2024. לפי אחד הדיווחים, מסי צפוי לנחות בבירת צרפת עוד היום. אביו, כך נטען, אמר לאחד העיתונאים: "מסי בפ.ס.ז? כן".

אתמול עוד היה נראה שברצלונה מוציאה לפועל ניסיון אחרון להשאיר את מסי בכל זאת במועדון. לפי הדיווחים, ברצלונה ניסתה לגבש חוזה חדש שיעמוד בתנאי תקרת השכר שנקבעו בליגה הספרדית. עם זאת, עד מהרה שללו את הדיווחים ומעברו של מסי לצרפת עמד להפוך לעובדה מוגמרת.

אוהדי אוהדים פריז סן ז'רמן שדה תעופה
אוהדי סן ז'רמן ממתינים להגעתו של מסי | צילום: צילום: רויטרס

ליאו מסי תמונה אצטדיון קאמפ נואו ברצלונה
תמונתו של מסי מוסרת באצטדיון הקאמפ נואו | צילום: צילום: רויטרס

מסי צפוי להיות מוצג באיצטדיון פארק דה פראנס ומגדל אייפל יואר עם דגל ארגנטינה והמילים "Merci, Messi". הוא צפוי ללבוש על גבו את החולצה עם מספר 30, שאיתה החל את הקריירה בברצלונה.

ביום ראשון האחרון, מסי הכריז על עזיבתו את קבוצת "ברצלונה" לאחר 21 שנים בהצהרה מיוחדת מאיצטדיון "קמפ נואו". זאת, לאחר שהמועדון הודיע לאחרונה שייפרד מהשחקן האהוב, הנחשב לאחד הטובים בעולם אי פעם. מסי עלה לדבר כשדמעות בעיניו ואמר: "זה רגע קשה לי אני לא מוכן לזה".

"בימים האחרונים חשבתי מה אוכל להגיד, אבל קשה לי. היינו בטוחים, אני ומשפחתי, שנישאר כאן בבית שלנו בברצלונה אבל היום אני צריך להיפרד מכל זה. הגעתי כשהייתי ילד קטן, בגיל 13, ואחרי 21 שנה אני עוזב עם אשתי ושלושת ילדינו שנולדו כאן. אחרי שנהיה כמה שנים בחוץ, נחזור לפה, כי כך הבטחתי לילדים".