ירי המוני בארה"ב: מצוד אחר חשוד שרצח לפחות 22 בני אדם במיין

עשרות נוספים נפצעו בשתי זירות ירי בעיר לואיסטון, כאשר גבר בשנות ה-40 לחייו פתח באש לעבר עוברי אורח. החשוד זוהה אך טרם נתפס, והמשטרה המקומית ביקשה מהתושבים להסתגר בבתיהם

אחת מזירות הירי ההמוני בעיר לואיסטון, מיין
אחת מזירות הירי ההמוני בעיר לואיסטון, מיין | צילום: רויטרס

עוד אירוע ירי המוני בארצות הברית: לפחות 22 בני אדם נרצחו אתמול (רביעי) בשני אירועי ירי המוניים בעיר לואיסטון שבמדינת מיין, והחשוד במעשה טרם נתפס - כך דווח ברשת CNN. בשני אירועי הירי שהתרחשו בלילה, נרצחו לפחות 22 בני אדם ועשרות נפצעו, ועל פי גורמים רשמיים מתנהל מצוד אינטנסיבי אחר החשוד בירי. לפי המשטרה המקומית, החשוד בירי הוא אדם בשם רוברט קארד.

המשטרה הזהירה את ציבור כי קארד, גבר בשנות ה-40 לחייו, נחשב "חמוש ומסוכן", וביקשה את עזרת הציבור לאתר את מקור הימצאו. על פי המשטרה, קארד הוא מדריך ירי מוסמך וחייל מילואים של צבא ארה"ב. משרד השריף המקומי עודד עסקים מקומיים להיסגר וביקש מהאזרחים להישאר בבתים ולנעול את הדלתות עד שהחשוד בירי ייעצר, ופרסם תמונות של קארד כאשר הוא מחזיק בידיו נשק בעל עוצמה גבוהה.

רוברט קארד שזוהה כחשוד על ידי המשטרה מכוון רובה חצי אוטומטי באחת מזירת הירי
רוברט קארד שזוהה כחשוד על ידי המשטרה מכוון רובה חצי אוטומטי באחת מזירת הירי | צילום: רויטרס

אירועי הירי התרחשו במסעדה ובאולם באולינג מקומיים בעיר. היה חשד לאירוע ירי נוסף ליד סניף של רשת הסופרמרקטים "Walmart", אך החשד נשלל. אזרחים נתבקשו להסתגר בביתם גם בערים הסמוכות ללואיסטון.