מראדונה לא הגיע להקרנת הבכורה של סרט על חייו: "לא אוהב אותו"

כדורגלן העבר סירב להגיע לאירוע בפסטיבל קאן, בטענה שכותרתו "מורד, גיבור, רמאי, אלוהים" אינה מוצאת חן בעיניו. "לא רימיתי אף פעם. אם הם רוצים לכתוב את זה כדי להביא קהל - הם טועים"

זמן צפייה: 02:50

כדורגלן העבר הארגנטינאי שנחשב לאחד משחקני הכדורגל הטובים בהיסטוריה, דייגו מראדונה, סיפק לא מעט שערוריות ודרמה מחוץ למגרש, לאורך הקריירה שלו - וגם אחריה. בקרוב, יצא לאקרנים סרט על חייו, המגולל את סיפור הנסיקה שלו משכונות העוני בבואנוס איירס ועד הפיכתו לכדורגלן המפורסם והמצליח בעולם. המשך הסרט מתאר את נפילתו של מראדונה, השעייתו מכדורגל והתמכרותו לסמים.

לדברי השחקן, הוא לא אוהב את הסרט וממליץ לא ללכת לצפות בו. ביום שני, הוקרן לראשונה הסרט בפסטיבל קאן ומראדונה, שהוזמן להקרנת הבכורה - סירב להגיע. הארגנטינאי מתנגד בעיקר לשם הסרט: "דייגו מראדונה: מורד, גיבור, רמאי, אלוהים".

מראדונה מול אנגליה ב-86
מראדונה מול אנגליה ב-86 | צילום: רויטרס

"אני משחק כדורגל והעבודה שלי היא לרוץ אחרי הכדור", אמר מראדונה. "לא רימיתי אף פעם. אם הם רוצים לכתוב את זה כדי להביא קהל, אני חושב שהם טועים. אני לא אוהב את הכותרת. אם אני לא אוהב את הכותרת, אני לא אוהב את הסרט".

מראדונה בן ה-59 ממשיך לעורר מדי פעם סנסציות, גם היום בתפקידו כמאמן קבוצת הכדרוגל המקסיקנית "דורדוס דה סינלואה". את אחד מניצחונות הקבוצה, הקדיש מראדונה לנשיא ונצואלה ניקולאס מדורו, אשר מתמודד עם ניסיונות הפיכה, המגובות על ידי המערב.