יחודשו החיפושים אחר מדלן מקאן: הרשויות בפורטוגל יסרקו אגם סמוך

16 שנים אחרי שהילדה הבריטית בת ה-4 נעלמה במהלך חופשה משפחתית, החיפוש המחודש יתמקד באגם הממוקם כ-50 קילומטרים מאתר הנופש, זאת ככל הנראה בעקבות טיפ שהגיע מעבריין המין הגרמני החשוד בחטיפתה - על אף שהוא מעולם לא הודה במעשה

זמן צפייה: 01:01

16 שנים אחרי שנעלמה, מחר (שלישי) יתחדשו החיפושים אחר מדלן מקאן, הילדה הבריטית בת ה-4 שנעלמה במהלך חופשה משפחתית בפורטוגל בשנת 2007, והחיפוש יתמקד באגם הממוקם כ-50 קילומטרים מאתר הנופש ממנו היא נעלמה.

כריסטיאן ברוקנר, עבריין מין גרמני שמוחזק בכלא בגרמניה בגין עבירה אחרת, הוא החשוד היחיד בהעלמותה של מקאן, ועל אף שמעולם לא הודה במעשה הוא סיפק טיפ שהוביל לפתיחה מחודשת של החיפושים.

כזכור, התובע הגרמני בתיק חקירת היעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מקאן סיפק לפני כשנה ראיות חדשות למעורבותו של ברוקנר בחטיפה. במהלך ריאיון לתקשורת הפורטוגלית, עלה מדבריו של התובע, הנס כריסטיאן וולטרס, כי נמצאו ראיות לכך שמקאן שהתה ברכב של ברוקנר בפורטוגל.

כריסטיאן ברוקנר, החשוד בחטיפת מדלן מקאן
כריסטיאן ברוקנר, החשוד בחטיפת מדלן מקאן

כשנשאל על ידי המראיינת האם זה נכון שנמצאו שרידים המוכיחים את שהותה של הפעוטה ברכבו של ברוקנר, השיב וולטרס כי אין בכוונתו לדון בפרטי החקירה - אם כי הוא ציין כי הוא אינו מעוניין להכחיש את הטענה. לפי דיווח בתקשורת הבריטית, ייתכן כי נמצאו סיבים מהפיג'מה של מקאן בחלקו האחורי של הוואן של ברוקנר.

ברוקנר טען בזמנו כי יש לו אליבי, וכי בעת החטיפה הוא לקח אישה שהכיר לשדה תעופה במקום אחר. לטענתו, בעת חטיפתה הוא כלל לא היה באזור, אלא לקח אישה שהכיר לשדה תעופה בעיר פארו בפורטוגל - ולכן יש לו אליבי. בנוסף, הוא טען שקיים יחסי מין במכוניתו עם האישה, הרחק ממוקד החטיפה.