קובי בראיינט ואשתו סיכמו בעבר: "לעולם לא נטוס יחד במסוק"

כדי לעקוף את הפקקים בעיר מגוריו, עשה הזוג שימוש תכוף בכלי הטיס שהיה ברשותו. עקב המודעות לסכנה, קיבלו השניים את ההחלטה לא לטוס יחד, כדי שאם יקרה אסון - אחד מהם יישאר עם הילדים

קובי בראיינט ומשפחתו, זירת התרסקות המסוק
קובי בראיינט ומשפחתו, זירת התרסקות המסוק | צילום: רויטרס, אינסטגרם

פרידה מאגדת הכדורסל: קובי בראיינט ואשתו ונסה החליטו בעבר מטעמי בטיחות ודאגה עתידית לתא המשפחתי, שלא לטוס יחד במסוק הפרטי שהיה ברשותם. ממידע חדש שפורסם הבוקר (רביעי) בכלי תקשורת אמריקניים, עולה כי הזוג עשה שימוש תכוף באמצעי התחבורה האווירי כדי לעקוף את הפקקים הרבים בעיר מגוריהם לוס אנג'לס. באחד הריאיונות שערך סיפר שהוא ואשתו סיכמו כי "לעולם לא נטוס יחד במסוק".

כשבראיינט החל לשחק בקבוצת "לוס אנג'לס לייקרס", הוא עשה את דרכו לאימונים בנסיעות יומיומיות ברכבו. Tאגדת הכדורסל לשעבר סיפר כי "ישבתי בפקקים שעות ארוכות, ופעם אחת אפילו החמצתי מחזה בית-ספרי שבו הופיעה בתי". בשנת 2018 סיפר כי עוד בהיותו "תקוע" בפקק תנועה, הוא הביט לשמיים, הבחין במסוק, והבין שהוא יכול לקצר נסיעה של שעתיים ל-15 דקות טיסה בלבד. בראיינט ציין כי "הייתי צריך למצוא דרך שבה עדיין אוכל להתאמן ולהתמקד במשחקים, אך לא להתפשר על זמן עם המשפחה".

כתבות נוספות בנושא >>

"אתה טס נמוך מדי": השיחה בין מגדל הפיקוח למסוק של בראיינט

בערפל כבד וראות לקויה: בראיינט ו-8 נוספים נהרגו בתאונת המסוק

הלם בעולם בעקבות מותו של קובי בראיינט; נתניהו: "יום עצוב"

קובי בראיינט ומשפחתו, זירת התרסקות המסוק
קובי בראיינט ומשפחתו, זירת התרסקות המסוק | צילום: רויטרס, אינסטגרם

הזוג בראיינט מיסד את יחסיו ונישא בשנת 2001. בראיינט חזר והדגיש בריאיונות כי מכל הצלחותיו בספורט ובחיים בכלל - "להיות אבא זה הדבר שאני הכי גאה בו בעולם הזה; זה ההישג הגדול ביותר שלי". עוד הוסיף כי "הדבר העמוק ביותר שחוויתי הוא האהבה העזה ללא תנאי שיש לך לילדיך כשאתה הופך להורה. בורכתי בכך ארבע פעמים". מתוך דאגה למשפחתם, החליט הזוג שאם יתרחש אסון כלשהו, עדיף שהוא יקרה לאחד ההורים ולא לשניהם.

קובי בראיינט
קובי בראיינט | צילום: רויטרס

כזכור, ביום ראשון נהרג כוכב ה-NBA לשעבר בן ה-41, בהתרסקות מסוק בקליפורניה. בראיינט נספה בתאונה עם בתו בת ה-13 ושבעה בני אדם נוספים. בראיינט לקח את בתו למשחק כדורסל באקדמיה שהקים, שם היא הייתה צפויה לשחק. בראיינט השתמש במסוק לעתים קרובות כאשר התנועה בכבישי העיר הייתה פקוקה.

הערפל באותו זמן היה כבד, עד כדי כך שאפילו הכוחות המוטסים של משטרת לוס אנג'לס היו מקורקעים. כלי הטיס נתקל לראשונה בבעיות מזג אוויר מעל גן החיות של לוס אנג'לס, וטס הלוך ושוב באזור שש פעמים בגובה נמוך במשך רבע שעה, ככל הנראה בהמתנה לכך שהערפל יתפזר.

זירת התרסקות המטוס וקובי בראיינט עם בתו ג'יאנה
זירת התרסקות המטוס וקובי בראיינט עם בתו ג'יאנה | צילום: רויטרס

לפני שהתרסק המסוק שבו שהה בראיינט הקשר של הטייס עם מגדל הפיקוח נותק. בהקלטת השיחה בין הצדדים ניתן לשמוע את מגדל הפיקוח מנחה את הטייס, ארה זובאיין, באיזה נתיב אווירי לטוס, עד לרגע שבו נותק הקשר. בזמן שהטייס כבר לא היה יכול לשמוע את האזהרה, מגדל הפיקוח קרא "אתה טס נמוך מדי". בראיינט סיפר בריאיונות בעבר כי "אני טס רק עם הטייס שלי - ארה זובאיין", ואכן השניים מצאו את מותם יחד עם ביתו של בראיינט וחמישה בני אדם נוספים.