הלשון הארוכה בעולם: כלבה מארה"ב מחזיקה בשיא גינס

בעליה של הלברדורית המעורבת מלואיזיאנה בעלת הלשון באורך 12 ס"מ גילו את ייחודה בעקבות ביקור שגרתי אצל הויטרינר, והם סיפרו על התמודדות עם תקריות רטובות בגינת הכלבים. לכלבה הקודמת שהחזיקה בתואר הנחשק הייתה לשון באורך של יותר מ-18 ס"מ, אך עם מותה נותר השיא מיותם עד עתה

Annotation 2023 06 06 105138
זואי, כלבת הלברדור עם הלשון הארוכה בעולם | צילום: אתר שיאי גינס

זואי, כלבת לברדור מעורבת מלואיזיאנה, שברה ביום שישי שעבר את שיא הגינס בקטגוריית "הכלב בעל הלשון הארוכה ביותר". לזואי יש לשון באורך 12.7 - ארוכה יותר מפחית שתייה.

הבעלים של זואי, סיידי ודרו ווילאמס, מספרים כי תמיד הייתה לה לשון ארוכה מהרגיל - אך כי חשבו שהיא "תגדל לתוכה". הציפייה התבדתה, כאשר הכלבה הלכה וגדלה אך הלשון שלה נשארה ארוכה להדהים. בני הזוג לא הבינו עד כמה ארוכה היא, עד שלקחו אותה לווטרינר בשנה שעברה - שם גילו שמדובר בלשון שוברת שיאים.

לדברי הבעלים, כלת פרס הגינס אוהבת לבלות בחוץ - כשהפעילויות האהובות עליה כוללות רדיפה אחרי סנאים, נסיעה במכונית ושחייה. "מדי פעם, כשאנחנו מוציאים אותה לגינת הכלבים, אנשים רוצים ללטף אותה. אנחנו מזהירים אותם שהיא עלולה להתרפק עליהם, ואז יכולים למצוא את עצמם עם סימן גדול של רוק על המכנסיים שלהם", צחקו הזוג.

מוצ'י ''מו'' ריקרט, כלת הפרס הקודמת
מוצ'י ''מו'' ריקרט, כלת הפרס הקודמת | צילום: אתר שיאי גינס

הכלכלבה האחרונה שהחזיק בשיא הייתה מוצ'י "מו" ריקרט, שהייתה "הכלבה בעלת הלשון הארוכה ביותר" במשך חמש שנים והלכה לעולמה ב-2021. אורך הלשון שלה היה כ-18.58 סנטימטר - ארוך בהרבה מזו של הזוכה הנוכחית.