איש עסקים ישראלי נחטף בברזיל - ושוחרר

משרד החוץ עדכן כי הישראלי בשם משה בנדק נחטף בעיר סאו פאולו ועדכן את משפחתו על כך שחוטפיו דורשים כופר. כעבור כמה שעות דווח כי הוא שוחרר

ריו דה ז'ניירו
ריו דה ז'ניירו | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

משפחתו של איש עסקים ישראלי בשם משה בנדק העובד בברזיל טוענת כי הוא דיווח לבני המשפחה על חטיפתו היום (שישי). במשרד החוץ עדכנו כי הנושא נבדק כשבין היתר נטען כי החוטפים דרשו כופר תמורת שחרורו. לאחר כמה שעות עדכנו במשרד ממשפחת בנדק כי הוא שוחרר.

פבלה בריו דה ז'ניירו
פבלה בריו דה ז'ניירו | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

איש העסקים הישראלי נחטף בעיר סאו פאולו, שם הוא מנהל חנויות תיקים ויהלומים. במועצה אזורית נחל שורק, שבה מתגוררת משפחתו של בנדק, מסרו כי הוא הגיע לתחנת משטרה מקומית ושוחח עם אשתו.

לאחר השחרור מסרו במשרד החוץ: "משעות הבוקר המוקדמות עומדת הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, יחד עם המחלקה לישראלים בחול, בקשר עם המשפחה והרשויות הברזילאיות במטרה לסייע ולקדם שחרורו. בפעילות מהירה של משטרת ברזיל שוחרר האזרח מידי החוטפים לאחר שמיקומו אוכן. משטרת ברזיל, המשפחה וגורמים בקהילה היהודית עמדו כל העת בקשר עם הקונסוליה הכללית בסאו פאולו, עם הקונסול הכללי, רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם ונספח משטרת ישראל, מר משה תורג'מן על מנת לסייע לתהליך השחרור".